بهترین های اپل در سال 2019 کدامند؟

اپل در کنفرانسی که در نیویورک برگزار شد، برنامه ها و بازی های منتخب محصولات خود را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در حالی که چند روز بیشتر به پایان سال 2019 و آغاز سال 2020 باقی نمانده، «اپل »غول دنیای فناوری برنامه ها و بازی های منتخب امسال را اعلام کرد. در رویداد نیویورک به برنامه ها و بازی های منتخب جوایزی اهدا شد.

برنامه سال آیفون

Spectre Camera (Lux Optics): به کمک این برنامه می‌توانید با هوش مصنوعی (AI) تصاویر Long Exposures فوق‌العاده ثبت کنید که تا پیش از آن قادر به انجامش نبودید.

برنامه سال IPAD

Flow by Moleskine (Moleskine): این برنامه با استفاده از مدادهای گرافیتی ، قلم های برش و موارد دیگر ، به کاربران iPad اجازه می دهد تا نقشه های دیجیتالی بسازند. این برنامه برای دانلود رایگان از فروشگاه App در دسترس است.

برنامه سال MAC

Affinity Publisher (Serif Labs): این برنامه امکان طراحی حرفه ای را برای کاربران آماتور آسانتر می کند. قیمت این برنامه متعلق به شرکت Affinity Publisher در حدود 216 دلار است.

برنامه سال APPLE TV

(The Explorers (The Explorers Network: این برنامه برای پشتیبانی از جامعه ای از کاشفان ، دانشمندان و هنرمندانی که برای یک هدف کار می کنند طراحی شده است. هدف از این برنامه ایجاد یک "موجودی بصری جامع" از طبیعت با عکس و فیلم است.

بازی سال IPHONE

(thatgamecompany) Sky: Children of Light :در این بازی ، کاربران مسیرهای اجسام آسمانی را پیدا می کنند تا به آنها کمک کند دوباره به آسمان برسند. این برنامه برای دانلود رایگان از فروشگاه App در دسترس است.

بازی سال MAC

(Devolver / Nomada Studio) GRIS: موضوع اصلی این بازی پازل / پلت فرم ، که یک اثر هنری دیجیتال است ، سفر شخصیت GRIS به دنیای درونی خود به منظور غلبه بر مشکلات است.

بازی سال APPLE TV

(DotEmu) Wonder Boy: The Dragon Trap: توسعه یافته توسط Lizardcube و خالق این سریال ، Ryuichi Nishizawa ، Wonder Boy ، یک بازی محبوب دهه 80 است که در آن ماجراجویی مادام العمر یک قهرمان تنها و با سوسمار نیمه مارمولک نمایش داده می شود ، با انیمیشن هایی که توسط دست کشیده شده اند و طراحی مجدد موسیقی اصلی ظاهر کاملاً جدیدی پیدا کرده است.

بازی سال APPLE ARCADE

Sayonara Wild Hearts: Sayonara Wild Heart، منتشر شده توسط Annapurna Interactive ، آدرنالین و هیجان را افزایش می دهد. آماده شوید تا با موتور سیکلت ها رقابت کنید ، شمشیر خود را به حرکت در بیاورید و قلب ها را با سرعت 200 مایل در ساعت در هم بشکنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044959

وب گردی

وب گردی