دانشگاه طراز انقلاب اسلامی باید در مسیر آموزش زندگی قرآنی باشد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای انس دانشجویان با قرآن کریم باید تلاش مضاعف صورت گیرد چون با وجود قدم هایی که برداشته شده در حوزه پژوهش، فرهنگ، اخلاق، سبک زندگی و تمدن قرآنی تا نقطه مطلوب فاصله زیاد است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه سی و چهارمین مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور گفت: امیدواریم این مسابقات در شکل دادن تمدن عظیم قرآنی تاثیرگذار باشد و به وحدت و برادری امت نمونه اسلامی برساند.

دبیر سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان فارس و استاندار این استان افزود: این مسابقات با حضور جمع بزرگی از دانشجویان سراسر کشور آغاز شده بود که ۳۰۰ هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور در این جشنواره حضور مستقیم داشتند که جمعیت قرآنی دانشجویان کشور قطعا بیشتر از این تعداد است و برای انس دانشجویان با قرآن کریم باید تلاش مضاعف صورت گیرد چون با وجود قدم هایی که برداشته شده در حوزه پژوهش، فرهنگ، اخلاق، سبک زندگی و تمدن قرآنی تا نقطه مطلوب فاصله زیاد است.
وی با بیان اینکه دانشگاه طراز انقلاب اسلامی برای تحقق این آرمان ها باید کوشا باشد، ادامه داد: بخش های مختلف جشنواره با حضور چشمگیر قرآن آموزان از دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد که میزبانی این مسابقات برای دانشگاه آزاد اسلامی یک توفیق بود.

کلانتری با تشکر از شهدای حاضر در مراسم گفت: باید با قرآن عهد ببندیم که تا پایان راه در مسیر شهدای انقلاب قدم برداریم و حافظ آرمان های آنها باشیم.

گفتنی است، پس از سخنرانی حجت الاسلام کلانتری، پیام آیت الله مکارم شیرازی به سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور توسط حجت الاسلام مقامی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های استان فارس، قرائت شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044965

وب گردی

وب گردی