واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید متناسب با دارایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خود درآمدزایی داشته باشند

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان ها دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید دارایی های خود را شناسایی و متناسب با آن برنامه های درآمدزایی تدوین کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علی سروری مجد رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان ها، در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که صبح امروز به ریاست دکتر طهرانچی در واحد شیراز برگزار شد، گفت: استان های دانشگاه آزاد اسلامی باید کارگروه اجرایی و عملیاتی تشکیل دهند تا بتوانیم با مشارکت معاونت های مربوطه، مسائل واحدها را حل کنیم.

وی ادامه داد: همزمان با ایام بررسی بودجه پیشنهادی واحدها، کارگروه های اقتصادی در استان ها شکل گرفت.

وی افزود: برنامه های مصوب در قانون بودجه دانشگاه آزاد اسلامی باید هرچه سریع‌تر اجرایی شود. بر این اساس استان ها باید دغدغه ها، نیازها و پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات اقتصادی با تشکیل کارگره های اقتصادی و دسته‌بندی موضوعات، به سازمان مرکزی ارائه کنند.

سروری مجد با بیان اینکه استان ها باید دارایی های خود را شناسایی و متناسب با آن برنامه های درآمدزایی تدوین کنند، اظهار داشت: پس از ارسال برنامه ها و پیشنهادات استان ها، جلساتی با مشارکت معاونت های مختلف سازمان مرکزی تشکیل می شود تا در صورت لزوم دستورالعمل ها و آیین‌نامه هایی که نیاز به اصلاح دارد را بازنگری کنیم.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان ها دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید با مشارکت تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کارگروه اقتصادی مالی و معاونت ها، تلاش کنیم تا شعار این دانشگاه در زمینه انتخاب اول داوطلبان ورود به دانشگاه در سال 1404 و تأثیرگذاری بر اقتصاد شهری تحقق یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045002

وب گردی

وب گردی