چهارمین جشنواره آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود

مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار با مشارکت و تعامل دستگاه‌های آموزشی کشور در اسفندماه ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مفدا، سید علی حسینی مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار گفت: این جشنواره در جهت معرفی دانشجویان برتر علمی، آموزشی و ایجاد انگیزه برای سایر دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره که با مشارکت و تعامل دستگاه‌های آموزشی کل کشور در اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد از ۷۱ نفر از برگزیدگان طرح شاهد شامل دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر که ۱۵ نفر آنان از دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند تجلیل می‌شود.

حسینی یادآور شد: این مراسم با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزرا، روسای دستگاهه‌ای آموزشی و معاونین آن ها، روسای ستاد‌های شاهد و ایثارگر برخی دانشگاه‌ها و استان‌ها و مسئولین عالی رتبه بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین خانواده دانشجویان برگزار می‌شود.

وی ویژگی مهم این جشنواره را انتخاب برترین‌ها براساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه آموزشی در دو مرحله استانی و کشوری و در قالب تشکیل کمیته‌های علمی دانست و افزود: در این زمینه پس از اعلام فراخوان در سطح کشور و جمع آوری مستندات علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر از سوی کمیته‌های علمی مستقر در دستگاه‌های آموزشی نسبت به انتخاب سرآمدان و برترین‌های علمی در سطح ملی اقدام می‌شود.

مدیر کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی و تقدیر از زحمات و تلاش‌های علمی جامعه هدف طرح شاهد و معرفی آن‌ها به آحاد جامعه از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است که امیدواریم با اجرای سالیانه این برنامه بتوانیم زمینه‌های رشد و تعالی هرچه بیشتر این دانشجویان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045015

وب گردی

وب گردی