تحقق توسعه و پیشرفت کشور با اتکا به منابع داخلی

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و پیشرفت کشور با اتکا به منابع داخلی محقق خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شاهین‌شهر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، افزایش مهارت دانش‌آموختگان برای حضور مؤثر در واحدهای صنعتی را مهم برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه با تدوین راهکارها و تدابیر لازم و ایجاد زمینه همکاری با انعقاد تفاهم‌نامه باید شرایط کسب تجربه و مهارت را برای دانشجویان به‌خوبی فراهم کند.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند تا از هسته‌های فناور مرکز رشد دانشگاه برای توسعه فناوری در کشور حمایت کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان ظرفیت‌های مطلوب شهرستان تأکید کرد: دانشجو مؤذن جامعه است و اگر مؤذن به‌موقع اذان نگوید جامعه در خواب غفلت فرو خواهد رفت.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: دانشجویان باید با بیداری، مطالبه‌گری و تفکر نقادانه در راستای حل مشکلات و معضلات موجود جامعه گام بردارد.

وی توجه به محورهای بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را ضروری دانست و گفت: یکی از محورهای این بیانیه توجه به مسائل اقتصادی کشور بوده و برای حل مشکلات اقتصادی جامعه تلاش جهادی مورد نیاز است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دید مسئولان به مسائل اقتصادی باید عدالت محورانه باشد و استادان دانشگاه باید با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و دانشجویان با مطالبه‌گری برای تحقق این مهم کوشا باشند.

حاجی‌دلیگانی درباره وجود منابع غنی در کشور مطرح کرد: در ایران ۷ درصد منابع دنیا وجود دارد که باید به‌درستی توزیع و استفاده شود.در بحث مبارزه با فساد حرکت خوبی در کشوری آغاز شده و دانشجویان باید با مطالبه‌گری در تحقق مبارزه با فساد حرکت کنند.

گفتنی است، حسینعلی حاجی دلیگانی در ادامه این مراسم به سؤالات استادان و دانشجویان دانشگاه در حوزه مسائل اقتصادی، سیاست‌گذاری و اجتماعی پاسخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045020

وب گردی

وب گردی