توسعه و رشد فناوری دانش‌بنیان هدف دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: توسعه و رشد فناوری دانش‌بنیان مورد نیاز صنایع از اهداف برجسته دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شاهین‌شهر، مسعود نصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر ظهر امروز با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، تعامل علمی و پژوهشی دانشجویان و استادان با هدف حل مشکلات جامعه ضروری دانست و اظهار کرد: رشد و توسعه فناوری و مهارت افزایی می‌تواند مسائل و معضلات صنعت را مرتفع کند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز اقدام به تدوین دستورالعمل‌های مدون در این باره کرده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به ایجاد طرح پویش، پایش و رویش کرده که با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری، دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند در صنایع حضور و فعالیت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر تأکید کرد: در شرایط کنونی دستگاه‌های اجرایی و صنایع که نیاز به فناوری دارند می‌توانند از ظرفیت موجود در دانشگاه‌ها به‌خوبی استفاده کنند.

نصری اضافه کرد: در طرح پایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه‌های خود را بر اساس نیاز صنعت و جامعه انجام می‌دهند و همانند دانشگاه‌های سایر کشورها زمینه حضور خود در صنایع را فراهم کنند.

وی نگاه موشکافانه به مباحث کشور را ضروری برشمرد و عنوان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر ۱۱ پایان‌نامه در بخش حل معضلات صنایع تعریف شده و با همراهی دانشجویان می‌توان شاهد دستاوردهای جدید بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر بیان کرد: این واحد دانشگاهی آمادگی استقرار هسته‌های همکاری علمی، هسته‌های خدماتی در مرکز رشد و پیگیری طرح‌های دانش‌بنیان کاربردی با نگاه حل‌المسائلی را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045022

وب گردی

وب گردی