ادامه بارش برف و باران در جاده ها/رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اشاره کرد و گفت: بارش برف و باران در جاده های 12 استان ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه بارش برف در محور اراک-توره در استان مرکزی،محورهای خرم آباد-بروجرد و بروجرد-اراک در استان لرستان،محور زنجان-بیجار در استان زنجان، محور ملایر-اراک در استان همدان، محور پیرانشهر-نقده در استان آذربایجان غربی، محورهای کوهرنگ-مسجد سلیمان و بروجن-لردگان در استان چهارمحال و بختیاری و محورهای آستارا-اردبیل، سیاهکل-دیلمان و اسالم-خلخال در استان گیلان ادامه دارد.

وی به بارش باران در جاده ها اشاره کرد و گفت: اکثر محورهای استان های گیلان، همدان، زنجان، مرکزی، لرستان، اصفهان، خوزستان، کردستان و چهارمحال و بختیاری بارانی است.

سرهنگ رحمانی افزود: همچنین بارش باران درمحور میانه-زنجان در استان آذربایجان شرقی ادامه دارد.

وی در مورد پدیده مه گرفتگی در جاده ها نیز اشاره کرد و گفت: در جاده های استان های آذربایجان شرقی، همدان،خراسان رضوی، زنجان، مازندران، اردبیل، اصفهان و قزوین مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رحمانی به رانندگانی که قصد تردد در جاده های برفی و مه گرفته را دارند توصیه کرد با رعایت موارد ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات و لباس گرم حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی از ترافیک نیمه سنگین در جاده ها خبر داد و گفت: در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سایرمحورهای مواصلاتی کشورازجوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045061

وب گردی

وب گردی