«منطقه پرواز ممنوع» 2 میلیاردی شد

فروش فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داسارگر از محدوده 2 میلیارد تومان گذر کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» تا امروز بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در شهرهای دارای سینما و ۲۶۱ میلیون تومان در شهرهای فاقد سینما (از طریق سینما سیار) بلیت‌فروشی داشته است. پیش‌بینی می‌شود روند رو به رشد استقبال مخاطبان در روزهای آتی نیز همچنان ادامه پیدا کند.

شهرهای بدون سینما یکی از اهداف فروش فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» بود که از همان ابتدا و قبل از زمان اکران در سینماهای سراسر کشور، امکان نمایش در آنها فراهم شد. اکران در شهرهای بدون سینما به توسط سینما سیار انجام شد به صورتی که تا امروز در این نقاط بیش از ۶۶ هزار نفر به تماشای فیلم منطقه پرواز ممنوع نشسته‌اند.

بر اساس این گزارش، فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان ۳ نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند. این فیلم را امیر داسارگر کارگردانی کرده و حامد بامروت‌نژاد تهیه‌کننده آن است. هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان بازیگران این فیلم نوجوان سینمای ایران هستند.

مخاطبان و علاقمندان می توانند آمار لحظه به لحظه فروش، تعداد مخاطبان و مناطقی که فیلم در آنجا اکران می‌شود را به صورت لحظه‌ای در تارنمای www.ekran.ammaryar.ir مشاهده و دنبال کنند.

همچنین علاقمندان به اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در شهرهای بدون سینما و مناطقی که امکان پخش فیلم‌ در آن به دلایل مختلف وجود ندارد می توانند با ثبت سفارش در این سایت و یا تماس با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ درخواست خود را ثبت نمایند. مخاطبان در صورت داشتن هرگونه سوال درباره اکران‌های گروهی و مدارس نیز می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045090

وب گردی

وب گردی