برای حضور در لیگ باشگاه‌های جهان منتظر مجوز دانشگاه آزاد هستیم

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد بر این باور است که با وجود تاخیر در آغاز رسمی کار برای حضور درلیگ باشگاه های جهان، مشکلی وجود ندارد و آنها خود را برای این بازی ها آماده نگه داشته اند.

هادی حبیبی سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاداسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: از پایان لیگ خود را برای حضور در جام باشگاه های جهان آماده کرده ایم و فقط منتظر مجوز نهایی دانشگاه آزاد هستیم تا حضورمان در این مسابقات قطعی شود. اگر این مجوز زودتر به دست ما برسد خوب است چرا که تیم های دیگری دنبال جذب نفرات تیم ما هستند و من هم تا زمان خاصی می توانم بازیکنان را منتظر نگه دارم.

وی تاکید کرد: تمرینات ما در روزهای زوج به صورت منظم در حال برگزاری است و کشتی گیرها نیز برای حفظ آمادگی خود تمرین می کنند. منتظریم تا از سوی دانشگاه آزاد مجوز لازم برای حضور در این مسابقات را دریافت کنیم. نامه حضور در مسابقات از سوی فدراسیون کشتی برای دانشگاه آزاد ارسال شده است. امیدوارم هرچه سریع تر این نامه پاسخ داده شود و استارت رسمی حضور در لیگ باشگاه های جهان را بزنیم. زمان از دست می رود و کشتی گیرها نیز تا تاریخ مشخص می توانند منتظر بمانند. بعد از گذشتن تاریخ و جدایی بازیکنان ما، دیگر نمی شود تیم خوبی را برای این مسابقات جذب کرد.

حبیبی در پایان تاکید کرد: خوشبینیم و امیدواریم که به زودی کار را آغاز کنیم. تا آغاز مسابقات زمان زیادی باقی نمانده است. واقعا حیف است که با تمام توان در این مسابقات حاضر نشویم!

انتهای پیام /

کد خبر: 1045111

وب گردی

وب گردی