تولیدات استراتژیک، مرزهای دانش را به کمک پژوهش طی می‌کند

استاندار البرز همزمان با روز دانشجو و هفته پژوهش از نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز به میزبانی دانشگاه آزاد واحد کرج، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در این بازدید شهبازی ضمن ابزار خرسندی از برپایی پنجاهمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در کنار این نمایشگاه مهم استان البرز گفت: هفته پژوهش در البرز نسبت به سایر نقاط کشور متفاوت برگزار شده و این حجم چشمگیر دستاورد، حاصل کار دانشگاه و دانشجویانی است که با تولیدات استراتژیک، مرزهای دانش را به کمک پژوهش درنوریده و پشت سر گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در خصوص تولید علم و دانش جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، توسعه تولید علم در برنامه های توسعه ای کشور از جمله برنامه ششم توسعه به صورت ویژه ای لحاظ شده و مدنظر قرار گرفته است.

شهبازی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان البرز از غرفه های محصولات پژوهشی و تجاری شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز بازدید و ضمن تقدیر از میزبانی شایسته واحد کرج تاکید کرد: بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در واقع ارج گذاری به مقام دانشجو و استاد و همچنین تجلیل از کسانی است که در حوزه پژوهشی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به برگزاری 20 عنوان کارگاه آموزشی به صورت همزمان در هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، سایر برنامه های این هفته را رونمایی از دستاوردهای جدید با رویکرد کارآفرینی، فن آوری و مهارت آموزی، تقدیر از پژوهشگران برتر استان البرز 98 و همچنین برگزاری سمینارهای توانمندسازی، مهارتی و مشاوره ای هفته پژوهش عنوان کرد.

لازم به ذکر است عزیزاله شهبازی استاندار البرز، علی اصغر زارعان معاون سازمان انرژی اتمی کشور، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و جمعی از مسئولین دانشگاهی، استانی و کشوری در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه تا روز سه شنبه ۱۹ آذر از ساعت 9 صبح الی 16 در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برپا بوده و در معرض بازدید علاقمندان قرار دارد.

کد خبر: 1045148

وب گردی

وب گردی