اجرای نمایش خیابانی با موضوع کاهش آلودگی هوا در منطقه 13

همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر و به منظور ترویج فرهنگ کاهش آلودگی هوا در میان شهروندان و کنترل آلاینده های شهری ، نمایش خیابانی با اجرای مردان نقره ای به اجرا در آمد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر و به منظور ترویج فرهنگ کاهش آلودگی هوا در میان شهروندان و کنترل آلاینده های شهری ، نمایش خیابانی با اجرای مردان نقره ای به اجرا در آمد.
اداره محیط زیست معاونت خدمات شهری و محیط زیست اقدام به اجرای نمایش خیابانی با موضوع کاهش آلودگی هوا در طول خیابان پیروزی در 3 نقطه مقابل ایستگاه های مترو نبرد، پیروزی و ابن سینا همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر کرد.
در این طرح ، گروه هنرمندان نقره ای با اجرای مفهومی با استفاده از پلاکاردی هشدار دهنده با موضوع آلودگی هوا ، خطرات ناشی از آلودگی هوا و راه های پیشگیری از آن را به شهروندان اطلاع رسانی و از شهروندان خواستند ، "هوای شهر را داشته باشند.
مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه13 در خصوص نمایش خیابانی گفت : با توجه به اهمیت روز افزون موضوع محیط زیست و روند رو به ازدیاد آلاینده های زیست محیطی، شهرداری منطقه را بر آن داشت تا افکار عمومی و اقشار مختلف جامعه را نسبت به داشتن هوای پاک ، بر انگیزنند چرا که کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی و تشریک مساعی بین نهاد های مختلف را می طلبد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045201

وب گردی

وب گردی