نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات بسکتبال دانشجویان کشور

در مسابقات بسکتبال دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور، تیم دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، در این مسابقات که با حضور 9 تیم و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر برگزار شد، تیم قزوین در بازی اول خود با حساب 64 بر 60 نتیجه را به تیم میزبان واگذار کرد.

در این دیدار با وجود بازی بسیار خوب تیم قزوین، این تیم میزبان بود که با استفاده از چند بازیکن لیگ برتری نتیجه را در لحظات آخر به نفع خود تغییر داد.

در بازی دوم تیم قزوین موفق شد در یک بازی منسجم و هماهنگ در برابر تیم یزد با حساب 73 بر 50 نتیجه را از آن خود کند. در بازی سوم نیز این تیم قزوین بود که موفق شد در یک بازی زیبا و مهیج با نتیجه 62 بر46 برابر تیم سمنان به پیروزی برسد و به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

در مرحله نیمه نهایی تیم قزوین در یک بازی حساس و با ارائه یک بازی هماهنگ با حساب 77 بر 68 تیم بسیار خوب واحد تهران شمال را شکست داد و به فینال این مسابقات راه پیدا کرد. در بازی فینال تیم قزوین بار دیگر برابر تیم میزبان قرار گرفت و با وجود تلاش بسیار زیاد، نتوانست به پیروزی برسد و در پایان با حساب 86 بر 73 نتیجه را واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات رسید.

دعوت شدن علی رضا سعیدی و محمدرضا پنجعلی از اعضای شایسته تیم قزوین به اردوی تیم ملی دانشجویان از سوی مسوول انجمن بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی از نکات برجسته این مسابقات بود.

این در حالی است که امیررضا حیدری دیگر بازیکن قزوینی که در این بازی‌ها با کسب 97 امتیاز از باارزشمندترین بازیکنان مسابقات محسوب می‌شد؛ نیز می‌توانست به اردوی تیم ملی دعوت شود که متاسفانه این اتفاق میسر نشد.

علیرضا سعیدی، امیررضا حیدری، محمدرضا پنجعلی، محمد قاسمی، محمد خانی، بهنام محمدی، محمد احمدی، علیرضا حمیدراد، سید علی حسینی، مهدی صفویه و علی خوری اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را تشکیل می دادند. مختار نصیری فارسیانی به عنوان مربی و رضا قدمی نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045283

وب گردی

وب گردی