ساختار رسانه ملی در حال حاضر بیمار است/ صداوسیما در دفاع از حق مردم و جامعه ناتوان است

مسئول سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: ساختارها باید پاسخگوی نیازهای عامه مردم باشد؛ اما در حال حاضر ساختار رسانه ملی بیمار است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشور خدابنده‌لو در نشست دانشگاه عمومی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما، امروز دوشنبه 18 آذرماه 98 در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: اگر ساختار صدا و سیما می‌خواهد مطلوب باشد، باید مشخص شود هر فردی چه جایگاهی دارد.

وی ادامه: ساختارها باید پاسخگوی نیازهای عامه مردم باشد؛ اما در حال حاضر ساختار رسانه ملی بیمار است.

مسئول سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند باید تحولی در سازمان صدا و سیما رخ دهد؛ اما تاکنون این امر محقق نشده است.

خدابنده‌لو بیان کرد: ابتکار عمل در سازمان صدا و سیما وجود ندارد و در نتیجه کم کم چابکی لازم را از دست داده است. صدا و سیما در موضع‌گیری و دفاع از حق مردم و جامعه ناتوان است و این ضعف سال‌هاست ادامه دارد.

وی تصریح کرد: عدم استقلال، نبود چابکی و خلاقیت، آفت عملکرد سازمان و صدا و سیما است.

خدابنده‌لو گفت: صدا و سیما برنامه بلندمدتی برای تقویت محتوا نداشته و هیچ سازوکاری برای ارسال ایده به این سازمان وجود ندارد. بودجه صدا و سیما باید استقلال داشته باشد تا بتواند در تولید محتوا نیز مستقل شود.

وی ادامه داد: سازمان صدا و سیما باید چابک‌سازی و سبک‌سازی شود و شرکت‌های وابسته از آن جدا شوند. واحدهای مشابه در سازمان صدا و سیما باید ادغام شوند. کارآمدسازی براساس اساسنامه صدا و سیما باید هر دو هفته یکبار انجام شود و درخواست داریم از تشکل‌های دانشجویی در این شورای هم‌اندیشی استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045340

وب گردی

وب گردی