رسانه‌ها؛ غایب اصلی سخنرانی روز دانشجوی رئیس جمهور

سخنرانی رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو در تصمیمی عجیب از سوی تیم رسانه‌ای دولت، بدون دعوت رسانه‌ها و در دانشگاه دولتی فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ مراسم سخنرانی امروز (دوشنبه) حسن روحانی رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو در حالی در دانشگاه فرهنگیان و با تاخیری دو روزه برگزار شد که از هیچ یک از رسانه‌ها دعوتی به عمل نیامده بود و خبرنگاران در مراسم سخنرانی رئیس جمهور حاضر نبودند و صرفا متن صحبت‌ها از طریق پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شد.

این اقدام از سوی تیم رسانه ای دولت در حالی صورت می گیرد که سوابق و عملکرد دولت های یازدهم و دوازدهم و نگاه مخالف و منفی آنها به رسانه ها و به خصوص رسانه های منتقد دولت، همواره مورد تاکید منتقدان بوده است. اما اتفاق امروز یک رویداد جدید بود، چرا که هیچ رسانه اصلاحطلب و متمایل به دولت نیز به این جلسه عمومی دعوت نشده بود!

پرسش و پاسخ از مسئولان همواره یکی از حقوق و مطالبات اصلی دانشجویان و اهالی رسانه ای بوده و هست، اما با این قبیل اقدامات تیم رسانه ای دولت، راه هرگونه نقدی از سوی دانشجویان و اهالی رسانه ای بسته شده است.

گفتنی است، آخرین حضور و سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه ها، به مهر ماه امسال و آغاز مراسم سال تحصیلی در دانشگاه تهران باز می گردد که در آن مراسم هم جمعی از دانشجویان به نشانه اعتراض سالن سخنرانی را ترک کردند.

کد خبر: 1045341

وب گردی

وب گردی