شفافیت در صدا و سیما معنایی ندارد/ رسانه ملی به شدت در مطالبه‌گری ضعیف عمل می‌کند

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: شفافیت در سازمان و سیما معنایی ندارد. از مسئولان این سازمان خواستاریم بودجه این سازمان را شفاف اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مقصود درودی در نشست «دانشگاه عمومی» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما، امروز دوشنبه 18 آذرماه 98 در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید الگوی حرکت و فعالیت دانشحویان در دانشگاه باشد. و همه دانشجویان باید این بیانیه را مطالعه کرده باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر صرفاً تحصیل در دانشگاه برای کشور و دانشگاه مفید نیست و دانشحویان باید کنشگری اجتماعی انجام دهند‌.

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان در برابر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، مسئول هستند. البته مسئولان دانشگاهی نیز نباید از مسئولیت خود شانه خالی کنند.

درودی بیان کرد: دانشجویان دانشگاه صدا و سیما باید برای بهبود شرایط و عملکرد سازمان صدا و سیما تلاش کنند و آسیب‌های آن را به حداقل برسانند. مسئولان سازمان صدا و سیما اعتقاد دارند دانشگاه صدا و سیما تأسیس شده تا جواب نقد سایر تشکل‌ها را بدهد که تفکری اشتباه است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: سازمان صدا و سیما باید از دانشجویان خود برای ساخت محتوا استفاده کند؛ اما این سازمان به شدت در مباحث مطالبه‌گری ضعیف عمل می‌کند.

وی افزود: شفافیت در سازمان و سیما معنایی ندارد. از مسئولان این سازمان خواستاریم بودجه این سازمان را شفاف اعلام کنند. سازمان صدا و سیما در گفتمان‌سازی نیز ضعف دارد و کپی برنامه از شبکه‌های ماهواره‌ای نیز ضعف دانشجویان این دانشگاه است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: صدا و سیما امروز سازمان محتاجی است. دانشحویان دانشگاه صدا و سیما حلقه واسطه بین صدا و سیما و جامعه هستند؛ اما آنها نیز به درستی عمل نمی‌کنند. دانشجویان صدا و سیما باید مشکلات را حل کنند و اگر تشکل‌های دیگر وارد شوند، برچسب نامحرم به آنها می‌زنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045343

وب گردی

وب گردی