تفاهم نامه همکاری واحد کرج و سازمان نظام مهندسی البرز منعقد شد

تفاهم نامه همکاری دوجانبه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به امضای رئیس دانشگاه آزاد استان البرز و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان رسید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و علیرضا صنوبر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با امضاء تفاهم نامه‌ای، تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد مهم در این استان را عملی کردند.

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، با بیان گوشه ای از دستاوردهای ارزشمند، توانمندی ها، افتخارات و ظرفیت های علمی، پژوهشی، ورزشی و صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در استان البرز گفت: این دانشگاه که در خردادماه 1363 تاسیس شد، پس از طی مسیری طولانی، با کسب رتبه های چشمگیر در رتبه بندی های داخلی و بین المللی، مسیر حرکت به سوی تبدیل شدن به یک دانشگاه معتبر بین المللی را در پیش گرفته است و رویکرد عملیاتی آن نه استانی، بلکه کشوری و بین المللی است.

پژوهشگران واحد کرج و هیئتی از دانشگاه‌های چین تحقیقات مشترکی در خصوص سیل اخیر انجام می‌دهند

وی با اشاره به جلسات، نشست ها و دیدارهای فراوان با مسئولین دانشگاه های سایر کشورها بویژه کشورهای همسایه گفت: در حال حاضر طی تفاهماتی واحد کرج موفق به تعاملات علمی و فرهنگی با سایر کشورها شده و به زودی هیأتی از یکی از دانشگاه های معتبر چین با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تحقیقاتی را در قالب سمینار علمی در خصوص وقوع سیل اخیر در کشورمان در دستور کار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ضمن ابراز خرسندی از تعامل خوب نظام مهندسی و دانشگاه آزاد اسلامی البرز تصریح کرد: امیداوریم این همکاری و تعامل علاوه بر انعقاد تفاهم نامه، به مرحله عقد قراردادهای اجرایی برسد و موجب رشد و حرکت دانشگاه، جامعه مهندسی و استادان، دانشجویان و دانش‌آموختگان جامعه شود.

علیرضا صنوبر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز ضمن تقدیر از میزبانی واحد کرج و تعامل سازنده این دانشگاه با نظام مهندسی گفت: تعریف اهداف کوچک و نگاه از جزء به کل سبب دستیابی به نتایج قابل قبول خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم وجود آموزش های عملی، اجرایی و کاربردی در رشته های فنی و مهندسی بویژه رشته های مرتبط با صنعت ساختمان در دانشگاه ها، پیش از ورود به بازار کار ابراز امیدواری کرد: با برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز بویژه در کلینیک های آموزش عملی، دانش آموختگان رشته های مهندسی در محیطی شبیه سازی شده با کارگاه ها و بازار کار با فنون عملی و عملیات اجرایی مرتبط با مدرک خود آشنا شوند.

در انتهای این نشست که با حضور محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، حامد ثابت معاون پژوهش و فناوری، رضا جمالپور مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، علیرضا صنوبر رئیس و حسن ذوقی عضو هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و تنی چند از مسئولین واحد کرج و سازمان نظام مهندسی البرز برگزار شد؛ ضمن ارائه پیشنهاداتی برای همکاری‌های بیشتر، تفاهم نامه همکاری دوجانبه دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به امضای محمدحسن برهانی فر و علیرضا صنوبر رسید.

کد خبر: 1045347

وب گردی

وب گردی