به مناسبت روز دانشجو صورت گرفت؛

فراخوان دکتر طهرانچی برای نقد دانشگاه آزاد اسلامی: به بهترین دانشجوی منتقد جایزه می‌دهیم

دوشنبه 18 آذر 1398 - 14:39
کد مطلب: 1045351

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از دانشجویان درخواست دارم در نشریات خود عملکرد یک ساله من و دانشگاه آزاد را مورد نقد و بررسی قرار داده و ویژه نامه ای در نقد عملکرد ما منتشر کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسمی که صبح امروز به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز برگزار شد، با اشاره به اینکه باید زبان و کلام دانشجو را شنید، گفت: «از دانشجویان درخواست دارم در نشریات خود عملکرد یک ساله من و دانشگاه آزاد را مورد نقد و بررسی قرار دهند.»

وی گفت: «از دانشجویان می‌خواهم در نشریات خود، ویژه نامه‌هایی در نقد عملکرد من منتشر کنند و شخصا از نقدهای برتر دانشجویان تقدیر خواهم کرد.»


در همین راستا، باشگاه خبرنگاران دانشجویی اعلام آمادگی می‌کند تا نقد و نظرهای دانشجویان را از طریق آدرس الکترونیکی naghdeazaduni@gmail.com دریافت کرده و به نام نویسندگان آن بر روی خروجی خود منتشر کند.

انتهای پیام /

349 / 349

نظرات

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

سه‌شنبه 19 آذر 1398 - 21:04
  • 6
  • 4
نقد هم لوووس خواهد شد!!
چهارشنبه 20 آذر 1398 - 13:51
  • 4
  • 5
اینکه در شرایط فعلی کشوری مدیری پیدا شده که از نقد استقبال می‌کند، عالی است.
کارمند شنبه 30 آذر 1398 - 08:47
  • 7
  • 1
با سلام . ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی. احتراما با توجه به صحبتهای حضرتعالی مبنی بر اینکه کارکنان این دانشگاه می توانند به ازای هرسال دوماه جهت باز خریدپاداش دریافت کنند. تعدادی از کارکنان درخواست بازخرید دادند موافقت هم از طرف سازمان مرکزی انجام شد . ولی نوبت به پرداخت هزینه که شد . طرح مذکور متوقف گردید.چرا چرا
محمود شنبه 14 دی 1398 - 12:16
  • 5
  • 1
برای شما ایمیل فرستادیم. نه پاسخی به ایمیل دادید و نه مطلبی منتشر کردید