برای باتری آیفون 2020 جا باز می شود

علیرغم اینکه زمان کمی از عرضه مدل های جدید آیفون نگذشته، انتشار اخبار در مورد آیفون های 2020 شروع شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، 3 ماه از معرفی خانواده 11 آیفون می گذرد. در حالی که جدیدترین اعضای خانواده آیفون در حال ترسیم نمودار فروش موفق هستند، نشر اخبار در مورد آیفون های 2020 شروع شده است. البته اخبار مربوط به باتری این مدل ها بیشترین توجه ها را به خود جلب کرد.

باتری آیفون 2020 در مرکز توجه

براساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت Elec، در مدل های جدید آیفون از ماژول محافظت از باتری استفاده خواهد شد که حدود 50 درصد از نسل قبلی کوچکتر است. باتری آیفون 2020 با مدار محافظ باتری نازک تری همراه خواهند بود. در نتیجه ، مدلهای جدید جای بیشتری برای باتری خواهند داشت. انتظار می رود که جای باز شده منجر به افزایش ظرفیت باتری شود.

مدار حفاظت از باتری که توسط نیمه هادی ITM تهیه می شود ، در هر دو حالت شارژ بیش از حد و تخلیه بیش از حد ، از باتری محافظت می کند.

پیش بینی می شود اپل چهار مدل مختلف آیفون را در سال 2020 عرضه کند. آیفون 5.4 اینچی مدل پایه این خانواده خواهد بود. علاوه بر این ، دو آیفون 6.1 اینچی و آیفون 6.7 اینچی نیز معرفی خواهند شد.

همه مدل ها دارای صفحه نمایش OLED هستند و از 5G پشتیبانی خواهند کرد.

بیشترین ظرفیت باتری اپل در حال حاضر متعلق به آیفون 11 پرو مکس است. طبق گفته اپل ، طول عمر باتری مدل جدید با یک بار شارژ 5 ساعت بیشتر از آیفون XS است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045365

وب گردی

وب گردی