اساتید دانشگاه روحیه مطالبه گری را در دانشجویان تقویت کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اساتید دانشگاه باید باید روحیه مطالبه گری و انقلابی گری را در دانشجویان تقویت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ایلام، محمد میرزایی حیدری در نشست هیئت رئیسه واحد ایلام با اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام اضافه کرد: اگر بپذیریم دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند پس نقش اساتید دانشگاه در علم آموزی و تقویت روحیه مطالبه گری و انقلابی گری در دانشجویان کم نظیر و موثر است.

وی گفت: با تدبیر دکتر ولایتی و مدیریت دکتر طهرانچی تاکنون پرداخت حقوق اساتید و کارکنان واحدهای زیانده به موقع پرداخت شده است و می طلبد اساتید دانشگاه ها در بحث درآمدهای غیرشهریه مبتی بر کار علمی و تحقیقاتی بیشتر تلاش کنند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با داشتن اعضای هیات علمی متعهد و متخصص و آزمایشگاه های پیشرفته بازوی توانمندی برای حل مسئله و انجام طرح های تحقیقاتی و علمی در استان ایلام است و تعامل و همکاری مسئولان استان به ویژه امام جمعه ایلام و استاندار با دانشگاه فرصتی برای توسعه این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: علیرغم کاهش شدید دانش در سایر مراکز آموزش عالی استان، با درایت و توجه ویژه مسئولان سازمان مرکزی و تلاش های صورت گرفته و ایجاد رشته های پرمخاطب در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امسال شاهد جذب دانشجوی بیشتر نسبت به سال گذشته بوده ایم.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک با تعریف و فعال سازی پروژه های اقتصادی از جمله آب معدنی ایوان، زائرسرای مهران ، تملک زمین کشاورزی و راه اندازی محصولات گلخانه ای و... در راستای درآمدهای غیرشهریه ای فعال خوبی آغاز خواهد شد که فرصت خوبی برای حضور و همکاری اعضای هیات علمی است.

در این نشست که حجت الاسلام و المسلمین مهاجر مهدوی راد مسئول نهاد رهبری دردانشگاههای استان ایلام نیز حضور داشت، اعضای هیئت علمی واحد ایلام به صورت تریبون آزاد و سئوال کتبی به طرح مسائل و دغدغه های خود پرداخته و هیات رئیس دانشگاه نیز به سئولات آنان پاسخ دادند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045424

وب گردی

وب گردی