سراهای نوآوری مسیر موفقیت دانشجویان و افزایش درآمد دانشگاه‌ها را هموار می کنند

مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی از سراهای نوآوری به عنوان سیستم هایی برای هموار کردن مسیر موفقیت پژوهشگران و افزایش درآمد دانشگاه ها نام برد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، سید احسان شیرنگی مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تقدیر از میزبانی شایسته واحد کرج در برگزاری گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز و نمایشگاه های پژوهشی و هسته ای، به تشریح آیین نامه ایجاد بازارهای فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

وی با بیان سیاستگزاری های جدید دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل جدید و دانشگاه فن آور توضیحات مبسوطی را در خصوص سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد و گفت: این سراهای نوآوری مأموریت گرا بوده و به صورت تخصصی بر یک پروژه متمرکز خواهند بود.

مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی سراهای نوآوری را سیستم هایی چابک معرفی کرد که کلیه کارهای حقوقی و مالی آن توسط رئیس سرا، رئیس استان و ذیحساب انجام می‌شود.

شیرنگی همچنین از شروع به کار فراصندوق ستارگان با همکاری سازمان مختلفی همچون ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، آستان قدس رضوی، دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته امداد و معاونت علمی ریاست جمهوری و با بودجه ای بالغ بر 650 میلیون تومان در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور حمایت از سراهای نوآوری و اجرای تخصصی طرح های دانش بنیان سخن گفت.

مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد: دانشجویان در این سراهای نوآوری بتوانند مسیر موفقیت خود و افزایش درآمد دانشگاه را به آسانی طی کنند و با وجود پتانسیل و ظرفیت واحد کرج از لحاظ علمی و پژوهشی، فرصت های شایسته ای برای رشد علمی، فناوری و اقتصادی در پیش رو دارد.

لازم به ذکر است در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، حامد ثابت معاون پژوهش و فناوری واحد کرج نیز با ارائه گزارشی مختصر از دستاوردهای مهم علمی و پژوهشی واحد کرج در سال گذشته بر لزوم حمایت دانشگاه ها از پژوهشگران تاکید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045425

وب گردی

وب گردی