هدف آمریکا تضعیف محور‌ مقاومت است/ در جنگ‌های بعدی کنار برادران خود علیه رژیم صهیونیستی می‌جنگیم

نماینده دانشجویان یمن در ایران گفت: هدف آمریکا و همچنین هدف از هجوم به سوریه، تضعیف محور مقاومت است و این هدف در یمن نیز دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عثمان الحکیمی در نشست خبری نماینده دانشجویان جبهه مقاومت اسلامی دانشگاه صدا و‌سیما که امروز سه‌شنبه 19 آذرماه 98 برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل برای تسلط بر کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند و از عربستان سعوی به عنوان ابزار استفاده می‌کنند.

وی افزود: این نقشه از گذشته دور ایجاد شده؛ اما بعد از انقلاب ایران پررنگ‌تر دنبال شده است؛ چراکه برای تضمین اسرائیل به چنین برنامه‌ای نیاز بود. هدف آمریکا از هجوم به سوریه، تضعیف محور مقاومت است و این هدف در یمن نیز دنبال می‌شود.

نماینده دانشجویان یمن در ایران خاطرنشان کرد: یمن مهم است؛ چراکه ‌بیشتر تجارت اسرائیل از تنگه باب المندب دنبال می‌شود و آمریکا نگران قوی شدن یمن است.

وی در باره تحریم حزب‌الله گفت: تحریم و ‌جنگ‌ در منطقه برای تضعیف محور مقاومت بوده و از طرفی مسئله اصلی یمنی‌ها نیز قدس است. در سال‌های اخیر هیچ‌وقت فلسطین توسط یمنی‌ها فراموش نشده است. امروز‌ یمن نقش مهمی در‌ محور‌ مقاومت دارد و در جنگ‌های بعدی کنار برادران خود علیه اسرائیل می‌جنگیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045451

وب گردی

وب گردی