آتش سوزی در منزل مسکونی /2 کودک  مصدوم شدند

آتش سوزی در یک منزل مسکونی در طبقه سوم ساختمان چهار طبقه ای واقع در میدان بهاران منجر به سوختگی و جراحت دو کودک خردسال شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساکنان یک ساختمان مسکونی ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز گذشته از بروز یک آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۶۵ را به میدان بهاران، خیابان فرد محمدی اعزام کرد.

محسن الهیار فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: طبقه سوم ساختمان چهار طبقه مسکونی از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شد و شعله های سرکش آتش نیز در حال گسترش وسرایت به نقاط دیگراین منزل ۷۵ متر مربعی بود.

وی با اعلام این که دود غلیظی ساختمان را در بر گرفته بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق وگاز محل حادثه، با کشیدن دو رشته لوله آبدهی، کارخاموش کردن شعله های آتش را آغاز کردند.

اله یار درادامه گفت: آتش سوزی به دنبال بروز انفجار خفیف ناشی از نشت گاز در قسمت آشپزخانه این منزل مسکونی اتفاق افتاد که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن این آتش سوزی، دو کودک ۲ و۳ ساله که از قسمت دست و پا دچار سوختگی شده بودند را از داخل منزل خارج کرده وبه عوامل اورژانس تحویل دادند.

این فرمانده آتش نشانی افزود: نیروهای عملیات همچنین دیگر ساکنان و همسایگان طبقات بالایی را از داخل ساختمان به سلامت خارج کرده و نیز درمدت زمان کوتاهی شعله های آتش راخاموش کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045485

وب گردی

وب گردی