ایجاد ارتباط هماهنگ بین استادان ، هدف ایجاد طرح شهید شهریاری است

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح شهید شهریاری طرحی جامع نسبت به طرح ها و دوره‌های دیگر است و ایجاد ارتباط هماهنگ و هدف‌ساز بین استادان از مهم‌ترین اهداف تشکیل و ایجاد این طرح بوده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، قربانی که عصر امروز در جمع استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: نزدیک به سیصد تشکل فعال در مجموعه دانشگاه آزاد وجود دارد که ضرورت انجام کار تشکیلاتی نیاز مبرم و بدیهی در دنیای امروز است.

وی ادامه داد: در فاز اول این طرح استادان تازه استخدام شده و به مدت 14 هفته آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند. در فاز دوم استادان پیمانی، نیمه وقت و تمام وقت ملزم به گذراندن این دوره‌ها هستند که امیدواریم با انجام این فعالیت‌ها به دانشگاهی پویا و بر اساس ارزش‌های انقلاب دست یابیم.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به فعال شدن بسیج اساتید در تمامی واحدها اشاره کرد و گفت: وجود تشکل ثانوی در کنار بسیج اساتید لازم است که مکمل همدیگر باشند.

قربانی ادامه داد: کار تحولی در خصوص تشکل‌های استادان در واحدها نیازی مبرم و ضروری است، می‌دانیم که طرح شهید شهریاری دارای اشکالاتی است ولی در عین حال محاسن و مزایای زیادی دارد که با همکاری استادان ، اشکالات هم برطرف می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در سخنانی گفت: امیدواریم تحت تشکل شهید شهریاری کارهای فرهنگی ارزشمندی را انجام دهیم و در این خصوص باید بیشتر تلاش کرد تا به کارهای کاربردی و در خور شان دانشگاه آزاد اسلامی دست یابیم.
در پایان این نشست استادان به نقطه نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1045491

وب گردی

وب گردی