انعقاد بیش از 27 قرارداد و تفاهم نامه با ارزش 8 میلیارد تومان در جشنواره پژوهشی البرز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج حاصل کار اختتامیه ششمین جشنواره پژوهش و فناوری استان البرز در سال 98 را انعقاد بیش از 27 قرارداد و تفاهم نامه با ارزش تقریبی 8 میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر دبیر ستاد برگزاری این جشنواره با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری، ارائه آثار، برپایی نمایشگاه و روند انتخاب پژوهشگران برتر استان البرز در سال 98 جزئیات این رخداد استانی را تشریح کرد.

وی در حالی که این جشنواره را افتخارآفرین عنوان کرد گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج میزبان همت‌های بلند، تحقیقات ارزشمند و تلاش های اجرایی استان البرز بود و به طور قطع می توان آن را یکی از کم نظیرترین نمایشگاه های این استان دانست.

برهانی فر این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دانشگاهی در جهت قطع وابستگی جامعه به واردات، ورود نوآوری های علمی در عرصه صنعتی کشور و حضور محصولات دانش بنیان در بازار و صحنه های اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه توسط تعدادی از میهمانان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز مورد بازدید قرار گرفت و سبب شگفتی آنان از این حجم نوآوری و دستاوردهای علمی در استان البرز شد؛ به گونه ای که جایگاه علمی این نمایشگاه را نه تنها استانی بلکه ملی و بین المللی عنوان کردند.

وی با اشاره به برخی از اهداف از برگزاری چنین نمایشگاه هایی افزود: با استقبال بسیار خوبی که امسال از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان البرز شد، برخی از محصولات ارائه شده در این جشنواره از سوی صاحبان صنایع و علاقمندان سرمایه گذار به منظور تولید انبوه و ورود به بازار انتخاب شد.

دبیر ستاد برگزاری ششمین جشنواره پژوهش و فناوری استان البرز در سال 98 در پایان سخنانش از همدلی و همکاری شایسته تمامی مسئولین استان البرز در برگزاری این رخداد پژوهشی تقدیر کرده و ضمن ابراز خرسندی از برپایی همزمان نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای در واحد کرج، ابراز امیدواری کرد: افتخارات کسب شده در این جشنواره برای استان البرز ماندگار شده و هر ساله شاهد حضور تعداد بیشتری از ایده پردازان، نخبگان، محققان و کارآفرینان در این عرصه باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045492

وب گردی

وب گردی