مجموعه ورزشی شهدای فرحزاد آماده افتتاح شد

مجموعه ورزشی شهدای فرحزاد با هدف توسعه سرانه ورزشی محلات در منطقه۲ احداث و آماده بهره برداری شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رسول کشت پور شهردار منطقه 2 گفت: مجموعه ورزشی شهدای فرحزاد در زمینی به مساحت حدود ۱۲۰۰ متر مربع با طراحی سالن های ورزشی توپی احداث شده است.

وی افزود: این مجموعه ورزشی، شامل سالن های فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و... پارکینگ و دو طبقه اداری طراحی شده است.

کشت پور تصریح کرد: به منظور تامین رفاه شهروندان، دراین مجموعه ۲۳ واحد فضای پارک خودرو در این مجموعه طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه این فضا درگذشته یکی از نقاط آسیب خیز و محل تجمع معتادان بود، افزود: با بهره برداری از این مجموعه، علاوه بر افزایش سرانه ورزشی محلات ،این محل که تهدیدی برای منطقه بود به فرصت تبدیل شد.

به گفته شهردار منطقه۲، عملیات عمرانی این پروژه از ۳۰اردیبهشت ماه سالجاری آغاز و در حال حاضر تکمیل و آماده بهره برداری شد.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به رویکرد مدیریت منطقه در تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی محلات گفت: در همین راستا توسعه فضای ورزشی مجموعه شهید لشگری و همچنین سالن ورزشی سرای محله ایوانک در قالب طرح های عمرانی منطقه اجرا شد که با تکمیل و بهره برداری از این مجموعه ها، سرانه ورزشی محلات افزایش می یابد.

کشت پور مرمت و بهسازی زمین چمن مصنوعی ایوانک و اشرفی اصفهانی را از دیگر اقدامات اجرایی دراین زمینه برشمرد.

وی ادامه داد: با توجه به وسعت منطقه ، توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی محلات یکی از مطالبات شهروندان مطرح است و بر همین اساس مدیریت شهری در تلاش است با توسعه این مجموعه ها، بخشی از مطالبات شهروندان تامین شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045496

وب گردی

وب گردی