دانشگاه آزاد استان البرز25 درصد رتبه‌های برتر پژوهشی استان را به خود اختصاص داد

در پایان هفته پژوهش و فناوری استان البرز سال 98 ، دانشگاه آزاداسلامی البرز 25درصد از رتبه های برتر پژوهشی استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، طی مراسمی ششمین جشنواره و نمایشگاه پژوهشی استان البرز که با حضور معاون استاندار البرز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و جمعی از مسئولین دانشگاه‌ها، نهادهای اجرایی، مراکز آموزش عالی، مراکز تحقیقاتی، پژوهشکده ها و مسئولین آموزشی و صنعتی این استان به کار خود پایان داد.

در این جشنواره 4 روزه دو نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان البرز و نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور نیز برپا بود که بیش از 10 هزار نفر از آنها بازدید کردند.

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان البرز که مورد بازدید جمعی از میهمانان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، صاحبان صنایع، سرمایه گذاران و علاقمندان به ایده های دانشگاهی و پژوهشی نیز قرار گرفت؛ 150 غرفه از 60 موسسه، دانشگاه، مرکز تحقیقاتی، دستگاه اجرایی، مدارس استعدادهای درخشان و پژوهشکده های استان البرز برپا شد که در نهایت 5 غرفه با معیارهای نوع محصولات و خدمات ارائه شده، جدید بودن محصولات، نظر بازدیدکنندگان، حضور موثر و پاسخگویی مسئولین به بازدیدکنندگان به عنوان غرفه های برتر انتخاب شدند.

همچنین پس از داوری های لازم توسط کمیته علمی جشنواره، جمعا از 42 نفر تقدیر شد که 12 نفر به عنوان پژوهشگر برتر در سطح استان البرز برگزیده شدند.

همچنین از پژوهشگر پراستناد، ایده برتر، فناور برتر، سرآمدان علمی استان، معلم پژوهشگر برتر، دانش آموز پژوهشگر برتر و تعدادی از اعضای فعال شورای ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره نیز تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این جشنواره 14 کارگاه و سمینار علمی و آموزشی در بخش های کسب و کار و کارآفرینی نیز برگزار شد که تا هفته آینده ادامه خواهند داشت.

کد خبر: 1045497

وب گردی

وب گردی