اعلام آمادگی واحد کرج برای پذیرش دانشجو و تحقیقات مشترک با دانشگاه‌های لهستان

دبیر دوم امور سیاسی سفارت جمهوری لهستان در ایران در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج از ظرفیت ها، توانمندی ها و فضاهای واحد کرج ابراز شگفتی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، کامیل ویژبینسکی دبیر دوم امور سیاسی سفارت جمهوری لهستان در ایران با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج طی دیداری با محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در خصوص راه های ایجاد تعاملات علمی، تکنولوژیکی و تجاری این دانشگاه با دانشگاه های جمهوری لهستان گفت و گو کردند.

در این دیدار که در دفتر ریاست واحد کرج برگزار شد، برهانی فر با تشریح توانمندی ها، ظرفیت ها و افتخارات علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری واحد کرج، آمادگی این دانشگاه برای تعامل در زمینه‌های مختلف اعم از تبادل استاد، پذیرش دانشجو و ارائه دستاورها و انجام تحقیقات مشترک با دانشگاه های کشور لهستان را اعلام داشت.

وی با بیان رویکرد گسترش تعاملات دانشگاهی واحد کرج با سایر دانشگاه های منطقه و جهان گفت: امسال میزبانی رویداد مهم پژوهشی استان البرز به واحد کرج سپرده شده است که طی آن، بسیاری از ارگان ها و دانشگاه های استان البرز دستاوردهای تحقیقاتی، پژوهشی، دانش بنیان، صنعتی و اقتصادی خود را به نمایش گذاشته اند.

برهانی فر با ابراز امیدواری از ایجاد بستر مناسب برای تعاملات بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با دانشگاه های کشور لهستان در خصوص تبادل اطلاعات، انجام تحقیقات، تبادل دانشجو و استاد و همکاری های پژوهشی مشترک، به معرفی برخی از مهمترین دستاوردهای این دانشگاه در زمینه طرح های دانش بنیان پرداخت.

وی همچنین ضمن دعوت از مسئولین دانشگاه های معتبر کشور لهستان برای بازدید از امکانات و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و استان البرز گفت: در صورت ایجاد روابط بیشتر با دانشگاه های جمهوری لهستان، محصولات و طرح های پژوهشی دیگری از این دانشگاه برای آنان معرفی خواهد شد که در نمایشگاه دستاوردهای امسال ارائه نشده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در ادامه ابراز امیدواری کرد: علاوه بر ایجاد محصولات دانش بنیان مشترک میان دو کشور، در بخش ایران شناسی نیز تعاملات دانشگاهی خوبی میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دانشگاه های جمهوری لهستان برقرار شود.

کامیل ویژبینسکی دبیر دوم امور سیاسی سفارت جمهوری لهستان در ایران که به نمایندگی از سفیر این کشور در واحد کرج حضور داشت؛ ضمن ابراز شگفتی از همکاری های بسیار صمیمانه و مساعدت های فراوان مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به منظور دیدار هیأت لهستانی از این دانشگاه، گفت: از دیدن فضاهای آموزشی، توانمندی ها و چشم انداز بسیار زیبای این دانشگاه شگفت زده شدم و گزارش کاملی از همکاری های صمیمانه مسئولین این دانشگاه و اتاق بازرگانی استان البرز را به کنسول لهستان در ایران ارائه خواهم کرد.

وی با اشاره به پیشینه روابط حسنه ملت ایران و لهستان از سالیان دور افزود: برای جمهوری لهستان چنین فرصتی برای تعاملات علمی، پژوهشی و تکنولوژیکی با این دانشگاه باعث افتخار بوده و امیدواریم که این تعاملات به زودی حاصل شود.

در پایان این دیدار هیأت لهستانی با همراهی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان البرز در سال 98 و نیز نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور که به مناسبت هفته پژوهش در واحد کرج بازدید کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045528

وب گردی

وب گردی