آی‌فیلمی‌ها به تماشای «هفت شهر عشق» می‌نشینند

مستند مسابقه «هفت شهر عشق» با حضور بازیگران ایرانی، افغانستانی و هندوستانی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مستند مسابقه «هفت شهر عشق» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب که در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک روی آنتن رفته بود، این بار از آی‌فیلم ۲ پخش می‌شود.

این فیلم مسابقه با حضور بازیگران خارجی از کشورهای ترکیه، آذربایجان، تاجیکستان، ارمنستان، افغانستان و هند ساخته شده است.

در این مسابقه که با هدف آشنایی ملل مختلف با فرهنگ یکدیگر تولید و ساخته شده، بازیگران در فضایی واقعی و در قالب چند گروه، در هفت مرحله به رقابت می‌پردازند.

بازیگران «هفت شهر عشق» که در کشورهای مختلف و شهرهای گوناگون ایران ضبط شده، سناریویی در دست ندارند و هر لحظه منتظر غافلگیری هستند.

در «هفت شهر عشق» بازیگران ایرانی ابتدا هم گروهی‌های خود را از کشورهای ذکر‌شده یافته و سپس همراه آنان برای طی‌کردن مراحل جذاب مسابقه به غیر از مراحل گردشگری ایران به آن کشورها نیز سفر می‌کنند.

سوگل طهماسبی همراه ملالی زکریا، نرگس محمدی همراه پروانه سعیداو، سید حسام‌الدین نواب صفوی همراه النار قرایو، علیرام نورایی همراه امره تتکیل و کاوه خداشناس همراه شاو آیش در این فیلم‌مسابقه شرکت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، مسابقه «هفت شهر عشق» هر شب ساعت ۱۸:۴۰ به وقت تهران، ۱۹:۴۰ به وقت کابل و ۲۰:۱۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان از آی‌فیلم۲ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045558

وب گردی

وب گردی