انعقاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی البرز با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

در پایان ششمین جشنواره پژوهش و فناوری استان البرز سال 98 ، تفاهم نامه ای فی مابین دانشگاه آزاداسلامی البرز با سازمان آموزش فنی و حرفه ای البرز منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارتی و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال، که در شورای عالی اشتغال و برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و تکالیف مقرر برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر آن تاکید شده است، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان منعقد شد.

این تفاهم نامه در 8 ماده، 2 تبصره و 48 بند به امضای دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ومهندس تقی غیاثی تبار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز رسید.

توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای نیازهای کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای، فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت ها و تکالیف سازمانی محوله از مهمترین اهداف این تفاهم نامه بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045587

وب گردی

وب گردی