پای بخش خصوصی به پروژه‌های شهری باز می‌شود

شهردار تهران گفت: در شرایط فعلی روش‌های جدید تأمین منابع توسعه شهر از‌ جمله مشارکت بخش خصوصی را دنبال می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روز گذشته و با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسئولان شهری فاز نخست تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید لشکری ـ‌ بلوار کرمان‌خودرو که بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی عمرانی ترافیکی در غرب تهران است به بهره‌برداری رسید.

این در حالی است که فاز دوم اجرایی این پروژه فرامنطقه‌ای که تا بزرگراه شهید فهمیده امتداد دارد نیز در همان مراسم کلنگ زنی شد.

شهردار تهران در مراسم افتتاحیه این پروژه گفت: در هفته جاری دو پروژه بزرگ در مناطق مختلف تهران افتتاح شد که نشان از جرات مدیران دارد.

وی گفته بود: شرایط اقتصادی سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پشت سر می‌گذاریم که نهایت دشمنی بدخواهان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان می‌دهد و باید با تدبیر، جرات، درایت و پشتیبانی اعضای شورای شهر مشکلات را پشت سر گذاریم.

شهردار تهران اعلام کرد: پروژه‌های افتتاح‌نشده با تدبیر مدیران شهری و جرات آنها بهره‌برداری می‌شود.

پای بخش خصوصی به پروژه‌های شهری باز می‌شود

حالا پیروز حناچی در تازه ترین اظهاراتش درخصوص افتتاح این پروژه در پیامی توئیتری نوشته است: پروژه‌ فرا‌منطقه‌ای تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید لشگری ـ بلوار کرمان‌خودرو (دوگاز) و بخش اعظمی از ۴۸ پروژه‌ای که در منطقه ۲۱ افتتاح شد با مشارکت «بخش خصوصی» به ثمر رسیده‌است.

وی نوشته است: در شرایط سخت اقتصادی حاضر، روش‌های جدید تأمین منابع توسعه شهر از‌ جمله مشارکت بخش خصوصی را دنبال می‌کنیم.

این سخنان شهردار تهران را می‌توان شیوه جدیدی برای مدیریت شهر تهران قلمداد کرد که از شهر فروشی گذر کرده و این بار پای بخش خصوصی را به توسعه و اجرای پروژه‌های شهری باز خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045599

وب گردی

وب گردی