دانشجو باید در کنارکسب علم و تخصص، توان تحلیل سیاسی و درک اجتماعی داشته باشد

رئیس دانشگاه آزاداسلامی البرز با حضور در واحد نظرآباد ضمن تقدیر از دانشجویان برگزیده و استادان پژوهشگر برتر این دانشگاه، بر لزوم درک و آگاهی سیاسی و اجتماعی توسط دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، همزمان با هفته پژوهش مراسم تقدیر از دانشجویان برگزیده و استادان پژوهشگر برتر مرکز نظرآباد در سالن اجتماعات این دانشگاه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ برگزار شد.

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو و هفته پژوهش گفت: دانشجو بایستی در کنار کسب علم و تخصص، توان تحلیل سیاسی و درک اجتماعی را داشته باشد و بداند پشت صحنه اداره کشور چه اتفاقی در جریان است و از جامعه اطراف خود درک اجتماعی و سیاسی نیز داشته باشد.

وی با تجلیل از درک، معرفت، توان سیاسی و ادب اجتماعی و دقت دانشجویان تصریح کرد: دانشجو بایستی در دانش علمی و فهم سیاسی تقویت شود که بخشی از این مسئولیت برعهده استاد و بخشی بر عهده مسئولین دانشگاهی است.

برهانی فر از هدف گذاری در دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص دقت در جذب استادان و متون و سرفصل های دروس دانشگاهی خبر داد و ضمن تاکید بر لزوم حفظ شأن، جایگاه و احترام استاد توسط دانشجویان فرهیخته گفت: خوشبختانه دانشجویان استان البرز در این زمینه از دانشگاه های سرآمد کشور بوده و در بخش دستاوردهای پژوهشی و علمی نیز از جایگاه بسیار خوبی در کشور برخوردار هستند.

برهانی فر با اشاره به برخی از دستاوردهای دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز که در نمایشگاه هفته پژوهش ارائه شد؛ گفت: محصولات ارائه شده توجه بسیاری از مسئولین و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی را به خود جلب نمود و قراردادها و تفاهم نامه های خوبی با دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

در ادامه مراسم سیدعباس صارمی حصاری رئیس مرکز نظرآباد نیز ضمن سخنانی از نقش و جایگاه شهدای دانشجو در پیروزی انقلاب اسلامی و مسئولیتی که خون این شهدا برای دانشجویان به همراه داشته است سخن گفت و ابراز امیدواری کرد: دانشجویان در تمامی صحنه ها، حضوری فعال و پویا داشته باشند.

کد خبر: 1045606

وب گردی

وب گردی