گوشی میانرده  نوکیا C1 معرفی شد!

نوکیا برای ورود به بازارهای نوظهور یک گوشی ارزان قیمت معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، HMD گوشی هایی ارزان قیمت با سیستم عامل Android Go Edition را در بازارهای نوظهور عرضه می کند. نوکیا C1 که قیمتی در حدود 60 دلار دارد و در کنیا برای فروش در دسترس است به لیست این گوشی ها اضافه شده است. در اینجا نگاهی می اندازیم به مشخصات Nokia C1 .

نوکیا C1 - مشخصات و قیمت

نمایشگر IPS و 5.45 اینچی C1 رزولوشن 480 960 پیکسل را ارائه می دهد. این یک مزیت است زیرا از نمایشگرهای TFT اغلب در این رنج قیمت استفاده می شود. علاوه بر این ، از شیشه ای محکم برای محافظت از صفحه در برابر خراش استفاده شده است.

این تلفن از یک پردازنده چهار هسته ای بهره می برد که دارای سرعت 1.3 گیگاهرتز است. نام پردازنده افشا نشده است. گوشی همچنین دارای رم 1 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی است. حافظه گوشی با کارت میکرو اس دی تا 64 گیگابایت قابل افزایش است.

در هر دو طرف این دستگاه یک دوربین 5 مگاپیکسلی و فلاش LED وجود دارد. به این ترتیب امکان تصویر برداری در شب با هر دو دوربین وجود دارد. این تلفن دارای شکاف سیم کارت دوگانه است و از LTE پشتیبانی نمی کند.

بنابراین ، این گوشی فقط با سرعت 3G به اینترنت متصل می شود. علاوه بر این ، به دلیل پشتیبانی از (Wi-Fi 4 (802.11n و به لطف نسخه های Go این گوشی ، حتی در اتصالات اینترنتی کند نیز می تواند تجربه خوشایندی به کاربران ارائه دهد.

باتری 2500 میلی آمپر ساعتی از طریق درگاه microUSB شارژ می شود. این دستگاه به جک هدفون 3.5 میلی متری مجهز شده است ولی هدفون داخل جعبه وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045638

وب گردی

وب گردی