ارتش به بودجه بیشتری در حوزه آموزش نیرو نیاز دارد

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه وضعیت‌ ارتش در حوزه آموزش بد نیست، گفت: اگر بودجه بیشتری اختصاص یابد می‌توان آموزش‌ها را با قدرت بیشتری پیش برد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز امیر علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش اظهار کرد: با توجه به وضعیتی که در کشور وجود دارد و البته با درنظر گرفتن زیرساخت‌های موجود، بحمدالله وضعیت‌مان بد نیست و می‌توانیم وضعیت خود را ارتقا داده و آموزش‌ها را به خوبی ادامه دهیم. البته این حوزه توجه بیشتری را می‌طلبد و اگر بودجه بیشتری اختصاص یابد می‌توان آموزش‌ها و برنامه‌ها را با قدرت و کیفیت بیشتری پیش برد.

امیر شیخ در ادامه در خصوص برنامه‌های ارتش برای حضور موفق در مسابقات نظامیان جهان اظهار کرد: مسابقات ارتش‌های جهان عرصه کسب تجربه، دانش و عرصه رقابت تاکتیک‌ها است لذا حضور ما صرفاً برای کسب مقام نیست. حضور نظامیان ایران در این مسابقات برای کسب تجربه و دیدن تاکتیک‌های مختلف در این مسابقات است و در این مسابقات با هدف آموزشی و کسب تجربه حضور پیدا می‌کنیم. البته به دلیل اینکه با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسابقات شرکت می‌کنیم کسب مقام نیز اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه حضور موفق و البته با اقتدار در مسابقات نظامیان جهان برای ما بازدارندگی و قابلیت ایجاد می‌کند، افزود: تلاش قابل ملاحظه‌ای توسط شرکت کنندگان ما در مسابقات نظامیان جهان صورت گرفته و نتایج نیز قابل توجه است. این درحالی است که ما امکان استفاده از تجهیزات بومی خود را در مسابقات نداریم و مجبور به استفاده از تجهیزات کشور میزبان هستیم، درحالی که کشور چین تمامی تجهیزات و تسلیحات مورد استفاده شرکت کنندگان و حتی غذا و آب مورد استفاده را هم به همراه می‌آورند و این شرایط برای بچه‌های ایران وجود ندارد اما تلاش و کوشش بچه‌های ما ستودنی است.

مهر

کد خبر: 1045648

وب گردی

وب گردی