خبر خوب برای کاربران Google Play

گوگل مشکل جستجو در فروشگاه Google Play را رفع کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بعد از حذف صدها برنامه مخرب از فروشگاه Google Play که اخیراً صورت گرفت ، این بار پیشرفتی دلپذیر برای توسعه دهندگان به وجود آمده است.

تصور کنید که پس از روزها ، حتی هفته ها تلاش و صرف وقت، یک برنامه Android ایجاد کرده و آنرا در فروشگاه Google Play نصب کرده اید. اگر نام برنامه خود را جستجو کنید و متوجه شوید در فروشگاه Play ظاهر نمی شود ، چه حسی پیدا می کنید؟

خطای جستجوی فروشگاه Google Play برطرف شد

توسعه دهندگان مدت هاست که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. این مشکل که در بسیاری از از تالارهای گفتگوی پلتفرم های مختلف از Google گرفته تا Reddit مطرح شده است ، از پیدا شدن برنامه های جدید نصب شده توسط کاربران در فروشگاه جلوگیری می کند.

برنامه توسط کاربران قابل کشف نیست زیرا در جستجوها ظاهر نمی شود. اگرچه صدها نفر از توسعه دهندگان وجود دارند که با این مشکل روبرو هستند ، اما یکی از آنها می گوید:

« سلام ، من چند روز پیش بازی اندرویدی را منتشر کردم. دسترسی به بازی از طریق لینک آدرس بار امکان پذیر است. با این حال ، وقتی در فروشگاه Google Play جستجو می کنم ، نمی توانم آن را پیدا کنم ، حتی وقتی با نام توسعه دهنده جستجو می کنم ، ظاهر نمی شود.»

طبق گزارشی که توسط Android Police به اشتراک گذاشته شده است ، گوگل این مسئله را در فروشگاه برنامه برطرف کرده است. عنوان و کلمات کلیدی نقش مهمی در برجستگی یک برنامه در نتایج جستجو دارند.

در اولین تست ها مشاهده شد که برخی از برنامه های کاربردی که در نتایج جستجو یافت نمی شدند هم اکنون در جستجوها ظاهر می شوند. این کار می تواند چندین هفته طول بکشد تا ضمن تأیید اینکه مشکل برطرف شده است ، همه برنامه ها تصحیح شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045652

وب گردی

وب گردی