بازدید دهقانی فیروزآبادی از مرکز رشد و واحدهای فناور واحد شیراز

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل این معاونت ، از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، هسته ها، واحدهای فناور و شرکت‌های مستقر در این مرکز بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد از مراکز رشد و واحدهای فناور شیراز بازدید کرد.

در این بازدید غلامحسین خلف، مدیر مرکز رشد واحد شیراز ضمن خیر مقدم به بازدیدکنندگان گزارش کاملی از وضعیت واحدها و شرکت‌های مستقر در این مرکز رشد به سمع همگان رساند.

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز با اشاره به تصویب نهایی آیین‌نامه بازار فناوری و سراهای نوآوری در جلسه هیأت امنای دانشگاه، در خصوص لزوم حرکت به سمت پویش فناوری و برنامه ریزی جهت راه اندازی سراهای نوآوری تخصصی، توضیحات لازم را ارائه کرد.

محمد کاظم کاوه پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، سید احسان شیرنگی، مدیر کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان، دکتر قباد بهزادی پور، مدیرکل امور کارآفرینی و مراکز رشد، سید جواد صدری مهر، مدیر کل امور پارک علم و فناوری و شرکتهای دانش بنیان و محمد مهدی جباری، معاون پژوهش و فناوری واحد شیراز نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045686

وب گردی

وب گردی