اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به 50 هزارنفر می‌رسد

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این‌که 35 هزار نفر عضو باشگاه مشتریان شبکه هستند، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم پایان امسال این تعداد به 50 هزار نفر برسد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری گفت: باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فضایی است برای معرفی خدمات و تخفیفات ارائه شده حوزه آزمایشگاهی که چند سالی است با عضویت مراکز آزمایشگاهی رونق گرفته است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با اشاره به در این باشگاه سه گروه از مراکز در شبکه با عنوان آزمایشی، قطعی و غیر عضو هستند، افزود: بنا داریم اعضای قطعی را با عنوان اعضای فعال، توانمند، ممتاز و پیشرو ثبت کنیم. همچنین در این باشگاه خدمات تخفیفی مختلفی به دانشجویان، مراکز عضو، اساتید و علاقه‌مندان به این حوزه ارائه می‌شود.

رضا اسدی‌فرد با بیان این‌نکته، تصریح کرد: اقبال مراکز آزمایشگاهی به عضویت در باشگاه مشتریان شبکه و استفاده از مزایا و خدمات آن افزایش یافته است و تعداد این اعضا تا پایان سال بیشتر می‌شود.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف هم ‌افزایی توانمندی‌‌های آزمایشگاهی کشور در حوزه‌‌های مختلف فناوری‌های پیشرفته و راهبردی، از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: باشگاه شبکه با جمع‌آوری اطلاعات آزمایشگاه‌های دولتی و خصوصی سراسر کشور، به پایگاهی جامع برای تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنایع کشور به خدمات آزمایشگاهی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045736

وب گردی

وب گردی