شاگردی که استاد رهبر شد

فرزند شهید کاوه با انتشار تصویری از دیدار مقام معظم رهبری با پدر شهید محمود کاوه نوشت: شناخت پدرم و پدربزرگم از رهبر انقلاب از زمانی نیست که معظم له در خلعت و کسوت رهبری انقلاب سکانداری کردند، بلکه این شناخت به حدود نیم قرن پیش می رسد زمانی که ایشان در خراسان مکتب فقاهت و سیاست را تعلیم و تعلُم می کردند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، زهرا کاوه فرزند شهید محمود کاوه به بهانه دیدار پدر شهید کاوه و رهبر معظم انقلاب پیامیر اینستاگرامی منتشر کرده و به موضوع ولایت‌پذیری اشاره کرد.

در این مطلب که با عنوان "سید خراسانی مظلومِ فاتح" منتشر شده، آمده است: شناخت پدرم و پدربزرگم از رهبر انقلاب از زمانی نیست که معظم له در خلعت و کسوت رهبری انقلاب سکانداری کردند بلکه این شناخت به حدود نیم قرن می‌رسد زمانی که ایشان در خراسان مکتب فقاهت و سیاست را تعلیم و تعلُم می‌کردند.
وی در ادامه پیام خود اشاره کرده است: جمله مشهور و البته سخاوتمندانه ایشان پس از شهادت پدرم‌ «محمود پیش از انقلاب شاگرد ما بود و بعدا اُستاد ما شد» و همچنین سخنان ایشان در خصوص پدربزرگم : "خوب است من از برادر، شهید عزیزمان «محمود کاوه» یاد کنم که من او را از بچگی‌اش می‌شناختم. پدر این شهید جزو اصحاب و ملازمین همیشگی مسجد امام حسن (ع) بود که بنده آنجا نماز می‌خواندم و سخنرانی می‌کردم؛ دست این بچه را هم می‌گرفت و با خودش می‌آورد. من می‌دانستم که همین یک پسر را دارد" نشان از بیش از نیم قرن شاگردی ما و خاندان ما در مکتب معنوی رهبر انقلاب است. و چه سعادتی بالاتر از پذیرش حکمرانی ماذون از ناحیه معصوم یعنی ولایت فقیه است این یعنی سیر معنوی گهواره تا گور.


در بخش دیگری از این پیام آمده است: سید خراسانی ما مظلوم است و مقتدر، شائقان و عاشقانِ غرب و غربگرایی او را به نام دفاع از ملی گرایی ، نامهربانانه مورد زخم کینه های خویش قرار می دهند در حالیکه آیندگان و تاریخ قضاوت کنندگان منصفی خواهند بود اما کیست که نداند سید علی خامنه ای طی سه دهه رهبری، ما را از واردکننده سیم خاردار به قدرت اول و بلامنازع خاورمیانه تبدیل کرده است و خواب را از دیدگان دنیاپرستان ربوده است؟ نه تنها ایرانیان و نه تنها شامات و عراق که بشریت مرهون ایشان به سبب سرکوب غده سرطانی مهلکی به نام داعش است؛ سید خراسانی ما مظلوم است و مقتدر چرا که بزرگترین رهبران جهان محو عظمت اویند حتی دشمنانش.
در بخش دیگری از پیام فرزند شهید کاوه به نگاه شخصیت‌های خارجی نسبت به رهبری اشاره کرده و بیان کرد: کاندولیزا رایس وزیر اسبق امور خارجه آمریکا می‌گوید آیت الله خامنه‌ای می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها، با صرف بیش‌ترین بودجه‌ها، در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند، با یک سخنرانی یک‌ساعته خنثی کند.

در بخش پایانی این پیام عنوان شده است: بله ایشان با عِده و عُده ای بسیار کمتر از آل سعود و آمریکا و غرب توانست ایران را به قدرت اول غرب آسیا تبدیل کند. در حالیکه اُپوزیسیون زبون با کاسه تکدی در برابر غرب و آمریکا سعی در حراج عظمت تمدنی چند هزار ساله ملت ایران را دارند و وثوق الدوله ها و میرزاملکم خان ها و تقی زاده های زمان ، از قضا خود را وطن پرست می نامند اما این سید خراسانی بوده که وطن پرستانه و مومنانه، انقلاب را به تکیه گاه و محور مظلومان تبدیل کرده و حوزه نفوذ سیاسی انقلاب را تا مدیترانه گسترش داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045784

وب گردی

وب گردی