دانشگاه آزاد نایب قهرمان نیم فصل اول لیگ تنیس روی میز شد

با پایان یافتن نیم فصل مسابقات لیگ تنیس روی میز کشور، تیم دانشگاه آزاد به عنوان دومی این رقابت ها دست یافت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز کشور هفته دوم رقابت های لیگ برتر آقایان باشگاههای کشور با حضور ۸ تیم از ۲۰ لغایت ۲۲ آذر در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار گردید.

مرحله اول این رقابتها که با ۳ دور بازی و با صدر نشینی پتروشیمی بندر امام خاتمه یافته بود در این گام با انجام ۴ دور پیگیری شد.

تیم پتروشیمی بندر امام از مدعیان عنوان قهرمانی پس از عبور از رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج با نتیجه ۶ بر ۰و پیروزی ۵ بر ۱ در مصاف با اطلس پویان گیلان و ۴ بر ۲ مقابل دانشگاه آزاد با کسب ۱۹ امتیاز با اقتدار صدرنشین نیم فصل اول این مسابقات شد.

یکی از جذاب ترین نکات لیگ برتر امسال جدال 2 کاپیتان مقابل یکدیگر بود. در این دیدار مهران احدی ملی پوش و کاپیتان اسبق تیم ملی در رقابتی جذاب و نفس گیر مقابل نوشاد عالمیان 3 بر 1 به برتری دست یافت و این اتفاق اثبات نمود که با اراده و پشتکار می توان تنیس روی میز را در سطح حرفه ای نیز تا سالها ادامه داد و بازیکنانی همچون مجید احتشام زاده، مهران احدی و افشین نوروزی نمونه بارزی از چنین ورزشکارانی هستند.

تیم دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی نیز با 14.5 امتیاز حاصل، تعقیب کننده پتروشیمی میباشد.این تیم در روز نخست در مصاف با پالایش نفت آبادان به برتری ۴ بر ۲ دست یافت . در دیگر دیدار دبیری تبریز را با نتیجه ۶ بر ۰ از پیش رو برداشت و در رویارویی با شهرداری کرج نیز به تساوی دست یافت .

پالایش نفت آبادان با برتری ۶ بر ۰ مقابل دبیری تبریز و تساوی مقابل فراسنج و پذیرش باخت ۵ بر یک در مصاف با اطلس پویان موفق شد با کسب 11.5 امتیاز در رده سوم قرار گیرد.

شهرداری کرج و رعد پدافند هوایی با ۱۱ امتیاز،فراسنج تهران با کسب 9.5 امتیاز ،اطلس پویان گیلان با 7.5 و دبیری تبریز با ۱ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

کد خبر: 1045792

وب گردی

وب گردی