افتتاح ششمین اداره کل نظارت ، ارزیابی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در همدان

 رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح ششمین اداره کل منطقه ای نظارت دانشگاه آزاد اسلامی در همدان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ششمین اداره کل منطقه ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاداسلامی منطقه پنج شامل استان‌های همدان، کرمانشاه، مرکزی، کردستان و لرستان در همدان افتتاح می شود.

وی افزود: مراسم افتتاح با حضور مدیران مرکز بازرسی دانشگاه و روسای دانشگاه آزاد اسلامی استانهای همدان، کرمانشاه، مرکزی، کردستان و لرستان فردا یکشنبه 24 آذرماه در سالن اجتماعات حوزه ریاست واحد همدان برگزار می شود.

ملکی تبار با بیان اینکه شبکه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه عظیم انسانی است که باید به ظرفیت‌های آن پرداخته شود، گفت: وظیفه این مرکز نشان دادن وضعیت فعلی به مسئولین دانشگاه برای تصمیم گیری بهتر است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم نشان دادن نقاط ضعف و قوت و پتانسیل های دانشگاه در بخش‌های مختلف مالی، آموزشی، دانشجویی و پژوهشی تاکید و ابراز امیدواری کرد: با شروع فصل جدید از کار و تلاش در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت‌های استانی بهبود یابد و این دانشگاه به سمت تعالی حرکت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045820

وب گردی

وب گردی