خداحافظی استراماچونی با باشگاه استقلال

آندرا استراماچونی سرمربی سابق استقلال در پیامی ویدئویی از هدایت این تیم کنار کشید.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، سرمربی ایتالیایی استقلال دقایقی پیش با انتشار پیامی ویدئویی از طریق اینستاگرام همسر خود از استقلالی ها خداحافظی کرد. استراماچونی در این پیام ضمن ابراز گلایه های شدید خود از بی توجهی 9 روزه مسئولان باشگاه استقلال تاکید کرد: وقتی پولی به حساب من واریز نشده چرا باید در یک برنامه تلویزیونی اسنادی به نمایش گذاشته شود که معنایش این است که پول من به حسابم واریز شده است! بعد از این همه وقت معطلی چرا هیچ حرکتی از سوی آنها انجام نمی شود؟

استراماچونی در ادامه افزد: به این باور رسیدم که مسئولان استقلال نیازی به نگه داشتن من ندارند و دیگر نمی توانم به این شیوه کار ادامه دهم. از هواداران و بازیکنان استقلال بابت حمایت ها و زحماتی که کشیدند تشکر می کنم و تا آخر عمرم یک «استقلالی» می مانم.

سخنان شوک برانگیز استراماچونی در شرایطی مطرح شد که استقلال تا دقایقی دیگر مقابل شاهین شهرداری بوشهر به میدان می رود و مشخص نیست که بازیکنان تیم با چه روحیه ای قصد به میدان رفتن را دارند.

تا پیش از این، سیر تحولات و به روزرسانی خبرها به نفع استقلال به نظر می رسید. با انتشار فیش انتقال پول به ایتالیا و با مذاکرات صبح امروز وزیر ورزش با علی فتح اله زاده، به نظر می رسید که استقلال خیلی زود با سرمربی ایتالیایی و مدیرعامل جدید، به نبرد برای بالانشینی در لیگ ادامه خواهد داد، اما ویدئوی منتشر شده سرمربی استقلال همه رشته های نارشته وزارت ورزش را پنبه کرد. سوالی که حالا باید مظرح شود این است که خلیل زاده سرپرست استقلال دقیقا در طول مدت حضورش در ترکیه چه می کرده که ماحصل کارش به خداحافظی استراماچونی ختم شد.

فضای مجازی آکنده از خشم هوادارانی است که کنار رفتن سرمربی ایتالیایی از استقلال و اتلاف وقت توسط مسئولان باشگاه و وزارت ورزش را امری برنامه ریزی شده می دانند و باور نمی کنند که این مجموعه اتفاقات سازمان یافته نبوده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045836

وب گردی

وب گردی