تیم کشتی آزاد نفرات جدیدی را برای مسابقات جام باشگاه‌های جهان جذب کرده است/ تور لحظه آخری مشهدبرای تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد!

مسابقات جام باشگاه های کشتی جهان آواخر آذر در مشهد برگزار خواهد شد و کاروان تیم کشتی آزاد روز سه شنبه به این شهر خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد که با کسب عنوان سومی لیگ، سهمیه حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان را به دست آورده بود، روز سه شنبه عازم مشهد خواهد شد تا در این رقابت ها شرکت کند. آزادکاران این روزها تمرینات دشوار و سنگینی را انجام می دهند و امید دارند که بتوانند در این مسابقات نیز روی سکو جایی برای خود دست و پا کنند.

در همین رابطه با خبر شدیم که تیم کشتی آزاد نفرات جدیدی را جذب کرده است که می توانند در مسابقات پیش رو و همچنین لیگ فصل بعد برای این تیم به میدان بروند. کشتی گیران جدیدی که برای دانشگاه آزاد در این رقابت ها به میدان می روند عبارتند از: پوریاترکمن(57)، مهدی سرگو(70)، حمیدرضا زرین پیکر(79)، مرصاد مرغزادی(86) و مجتبی گلیچ(97) که در اردوها حضور داشته اند و مربیان تیم نیز از آمادگی آنها راضی هستند.

هادی حبیبی سرمربی تیم کشتی آزاد در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ایسکانیوز، ضمن تایید خبر جذب این نفرات از میزان آمادگی تیم اظهار رضایت کرد و افزود که از شرایط تیم راضی است و نفرات جذب شده نقاط ضعف تیم در مسابقات امسال لیگ را پوشش داده اند.

تیم فرنگی هم به این مسابقات دعوت شده است

اما نکته بسیار جالب، دعوت از تیم کشتی فرنگی برای حضور در این مسابقات است. خبرنگار ایسکانیوز متوجه شد که فدراسیون کشتی با ارسال دعتنامه ای برای تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد، از این تیم برای حضور در مسابقات مشهد دعوت کرده است.

گویا انصراف تیم سیناصنعت ایذه، سبب شده تا مدیران فدراسیون در فاصله چند روز مانده به آغاز مسابقات به دنبال تیم جایگزین بگردند و به تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد که امسال به مقام چهارم رسید، پیشنهاد حضور در این مسابقات را بدهند.

در همین زمینه کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تائید این خبر اعلام کرد: «دعوتنامه فدراسیون برای تیم فرنگی ارسال شده اما زمانی برای آماده سازی تیم نداریم. شرایط را بررسی می کنیم اما خیلی خوشبین نیستم که بتوانیم در فاصله دو روز تیمی را جهت اعزام به مشهد آماده کنیم. فدراسیون باید زودتر خبر می داد تا سرمربی بتواند تیم را جمع کند و تمرین دهد. حضور باری به هرجهت در مسابقات خصلت ما نیست و معمولا در دانشگاه آزاد بدون برنامه ریزی در مسابقاتی در چنین سطح شرکت نمی کنیم.»

هنوز در این زمینه تصمیمات قطعی اتخاذ نشده است اما بعید است که تیم کشتی فرنگی به این مسابقات برسد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1045843

وب گردی

وب گردی