سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات معرفی شد

حمید طاهری به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات معرفی و از تلاش‌های محمود مختاری قدردانی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد قائنات، سیدحسن هاشمی صبح امروز در مراسم معرفی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات از تلاش‌های محمود مختاری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات قدردانی و حمید طاهری را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات معرفی کرد.

وی اضافه کرد: مختاری در دانشگاه فردی کارآمد و جزء مشاوران ارشد در استان خراسان‌جنوبی است و به‌طور حتم از تجربه‌های وی استفاده خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: همکاران با توجه به حجم جدی کار باید تلاش خود را برای رسیدن دانشگاه آزاد اسلامی به یک دانشگاه بالنده، پویا و پایا در زمینهٔ داخلی، اجتماعی و بین‌المللی انجام دهند.

هاشمی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی بتواند با ارائه خدمات خوب به کارمندان، دانشجویان و جامعه، چالش‌های موجود را رفع کرده و در راه رسیدن به اهداف خود موفق باشد.

حجت‌الاسلام علی رحمانی امام‌ جمعه شهرستان قائن نیز هدف از مراسم تودیع و معارفه را قدردانی از مدیران زحمتکش دانست و گفت: «تربیت و آموزش فرد باید از همان ابتدای کودکی به‌طور صحیح انجام شود تا در جوانی بتواند با افتخارآفرینی برای جامعه و خانواده، به پیشرفت جامعه نیز کمک کند.»

حجت‌الاسلام محمد‌علی تابعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که دغدغه مقام معظم رهبری است، خواستار تعامل بیشتر دانشگاه به‌ویژه در مسائل فرهنگی و اجتماعی شد.

محمود مختاری رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی قائنات نیز در این مراسم با ارائه گزارشی دوران مدیریت خود را یادآور شد و گفت: «تغییر و تحولات در ذات همه سازمان‌ها نهفته است و پیشرفت هر مجموعه‌ای در گروی ورود افراد جدید با نگاه جدید است.»

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها در این زمینه انجام‌ شده است، بر ضرورت استفاده از امکانات و توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات تأکید کرد.

حمید طاهری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات نیز در سخنانی از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی قدردانی کرد و با تشریح برنامه‌ها و اهداف خود گفت: «ارتقای فرهنگی، استقلال مالی و تبدیل دانشگاه به برند آموزشی در سطح استان و شهرستان و ... از اهدافی است که در راستای دستیابی و تقویت آن تلاش خواهیم کرد.»

وی بر ضرورت همکاری و همدلی همکاران تأکید و اظهار امیدواری کرد که شاهد رشد و توسعه روزافزون دانشگاه در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045873

وب گردی

وب گردی