کسب عنوان برتر کشور توسط گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

در نهمین جشنواره انتخاب برترین گروه جهادی گروه جهادی الزهرا(س) دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان موفق به کسب عنوان برتر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، گروه جهادی الزهرا(س) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با حضور فعال در عرصه های مختلف خدماتی در داخل و خارج استان اصفهان، موفق به کسب عنوان برترین گروه جهادی و دریافت تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران شد.

محمدحسین حکیم اللهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: در نهمین آیین اهداء تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران که در ماه جاری در دانشگاه تهران و به همت دبیرخانه دائمی آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران و جهاد دانشگاهی برگزار شد، گروه جهادی الزهرا(س) بسیج دانشجویی این واحد، موفق به کسب این تندیس و عنوان برترین گروه جهادی کشور شد.

وی تصریح کرد: از میان 50 گروه جهادی منتخب شرکت کننده در این مراسم، گروه جهادی الزهرا(س) با در نظر گرفتن میزان خدمات ارائه شده و برگزاری اردوهای جهادی متعدد در مناطق محروم و زلزله زده و سیل زده در استان های مختلف و همچنین برگزاری اردوهای محرومیت زدایی در استان اصفهان، به عنوان برترین گروه جهادی کشور انتخاب شد.

حکیم اللهی افزود: این گروه جهادی، پیش از این و در سال های 1396 و 1397 هم موفق به کسب عنوان برترین گروه جهادی استان اصفهان از سوی جشنواره مالک اشتر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045882

وب گردی

وب گردی