رحمانی فضلی: روحانی در جریان «زمان دقیق» اجرای طرح بنزینی بود

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: رحمانی‌فضلی در تاریخ ۲۲ آبان ماه در جلسه هیئت دولت با حضور رئیس‌جمهور اعلام کرده بود که ساعت صفر بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه، قیمت بنزین افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، احمد علیرضابیگی با اشاره به برگزاری چند جلسه کمیسیون‌های شوراها و سیاست داخلی با حضور وزیر کشور اظهار داشت: در این جلسه آقای رحمانی‌فضلی اعلام کرد چهارشنبه ۲۲ آبان ماه دقیقاً دو روز قبل از اعلام رسمی افزایش قیمت بنزین، بنده در جلسه هیئت وزیران گزارشی ارائه دادم و اعلام شد که در روز جمعه ۲۴ آبان ماه، افزایش قیمت بنزین انجام خواهد شد. در آن جلسه رئیس‌جمهور حضور داشت بنابراین وی از افزایش قیمت بنزین در روز جمعه اطلاع داشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی نیز در کمیسیون شوراها بیان داشتند که ما به دولت اعلام کرده بودیم با توجه به مطالبات انباشته شده مردم، احتمال اغتشاش و بروز مشکلات امنیتی در صورت افزایش قیمت بنزین وجود دارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: افزایش قیمت بنزین در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، با هدف عدم مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم انجام شد زیرا مجلسی که با محدودیت مشارکت روی کار بیاید، تأثیرگذار نخواهد بود و موی دماغ دولت نمی‌شود.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: در صورت عدم مشارکت مردم، فرمانداران و حتی بخشداران به راحتی می‌توانند انتخابات را جراحی کنند بنابراین از مردم می‌خواهیم به صورت گسترده در انتخابات مجلس شرکت کنند تا این سناریو، باطل و مجلسی قوی جهت برخورد با تخلفات دولت تشکیل شود.

مهر

کد خبر: 1045885

وب گردی

وب گردی