برگزاری دومین دوره جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان سینا در واحد علوم و تحقیقات

مدیر سامانه یکپارچه نوین آموزشی از برگزاری دومین دوره جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان سینا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، صدرا احمدی مدیر سامانه یکپارچه نوین آموزشی (سینا) با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم رسانه تعاملی سینا، برگزاری رویدادهای جذاب و مفید ویژه دانش آموزان است، گفت: نخستین جشنواره بین المللی پروژه های دانش آموزی سینا در روزهای 3، 4 و 5 اردیبهشت ماه سال 1399 با حضور بیش از پنج هزاردانش آموز با استعداد از 19 استان کشور برگزار می شود.

وی افزود: دومین دوره این جشنواره در 5 محور غرفه های نمایشگاهی، سمینارهای پژوهشی، مسابقات دانش آموزی، محتوای دیجیتال و سخنرانی علمی برگزار خواهد شد که گستره بخش ها و گرایش ها، این جشنواره را از لحاظ کیفی و کمی نسبت به سایر جشنواره های دانش آموزی متمایز می کند.

احمدی اظهار داشت: ثبت نام این جشنواره تا پایان 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت و در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتربه پلتفرم سینا از طریق پرتال وزارت آموزش و پرورش و یا اپلیکیشن روبیکا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045893

وب گردی

وب گردی