سلیمانی الگوی آزادگی و تعهد برای دانشجویان است

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: امیدواریم خانواده سلیمانی بدانند وی برای تک‌تک اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و مردم، محترم است. سلیمانی الگوی آزادگی و تعهد برای دانشجویان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدتقی احمدی در مراسم استقبال و نکوداشت مسعود سلیمانی (استاد دانشگاه تربیت مدرس که مدتی را در زندان‌های آمریکا سپری کرد)، گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا از استاد گرانقدر یعنی مسعود سلیمانی به‌دلیل جهاد وی قدردانی کنیم.

وی افزود: سلیمانی با تحمل ۱۴ ماه شکنجه و سختی به قله‌های استقلال و آزادگی دست یافت و در مبارزه با دشمنان انقلاب، موفق بود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: آزادی و بازگشت افتخار آمیز سلیمانی را به خانواده دانشگاه تربیت مدرس و مردم ایران شادباش می‌گویم.

احمدی افزود: از دولت، وزیر امور خارجه و وزیر علوم به خاطر پیگیری‌های‌شان برای آزادی سلیمانی تشکر می‌کنم.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: یاد و خاطره مادر سلیمانی را نیز گرامی می‌داریم و از او به خاطر تربیت چنین فرزند آزاده‌ای تشکر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خانواده سلیمانی بدانند وی برای تک‌تک اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و مردم، محترم است. سلیمانی الگوی آزادگی و تعهد برای دانشجویان محسوب می‌شود.

این استاد دانشگاه تربیت مدرس در پایان خاطرنشان کرد: سلیمانی به خاطر تحمل شکنجه، بسیار ضعیف شده و نیازمند بستری و استراحت است.

سلیمانی به‌دلیل تربیت صحیح، استقامت را انتخاب کرده

ایرج حریرچی در ادامه این مراسم گفت: قطعاً پیشنهادات وسوسه‌انگیزی از سوی دشمنان انقلاب به سلیمانی داده شده؛ اما وی به خاطر تربیت صحیح، استقامت را انتخاب کرده است.

قائم‌مقام وزیر بهداشت بیان کرد: سلیمانی، مدال افتخار دیگری بر گردن انقلاب و مایه افتخار ایرانی در جهان است

حریرچی بیان کرد: انقلاب و مردم به چنین استاد بااستقامتی افتخار می‌کنند و امیدواریم راه سلیمانی در کشور ادامه داشته باشد.

معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: خوشا به سعادت سلیمانی که در مقابل آمریکا تعظیم نکرد و توشه معنوی برای آخرت خود جمع کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045903

وب گردی

وب گردی