۲ استاد واحد مشهد، پژوهشگران برتر نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی شدند

۲عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی به عنوان پژوهشگر برتر معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد؛ در مراسم اختتامیه آیین اختتامیه بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی با حضور معاون استاندار خراسان رضوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد، روسای دانشگاهها و مدیران کل استان برگزار شد.

در این مراسم از برترین های بخشهای مختلف تقدیر بعمل آمد. که با حضور معاون استاندار خراسان رضوی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد، سایر روسای دانشگاهها و مدیران کل استان در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، از تکتم حنایی از حوزه هنر و معماری و حمید رضا گشایشی در حوزه فنی مهندسی به عنوان پژوهشگران برتر این نمایشگاه معرفی و تقدیر شدند.

همچنین از دانش آموز اسماء خانی از دانش آموزان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در این نمایشگاه به عنوان دانش آموز برگزیده معرفی و تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مشهد با حضور پررنگ در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی توانست غرفه برتر این نمایشگاه را به خود اختصاص دهد.

کد خبر: 1045928

وب گردی

وب گردی