«سیری» زندگی یک نفر را نجات داد

«سیری، دستیار دیجیتال اپل بار دیگر زندگی یک نفر را نجات داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دستیار دیجیتال اپل بار دیگر کارآمدی خود را اثبات کرد. این بار سیری نقش مهمی در نجات مرد جوانی داشت که وسیله نقلیه وی در رودخانه یخی سقوط کرده بود. از این دست وقایع برای سیری بسیار اتفاق می افتد و به این یک ترتیب موفقیت دیگری به نام سیری ثبت شد.

سیری دوباره زندگی یک نفر را نجات داد

سیری نه تنها با خدماتی که به مردم ارائه می دهد باعث رضایت خاطر آنها می شود ، بلکه جان آنها را در مواقع اضطراری نیز نجات می دهند. دستیار دیجیتالی اپل که تقریباً بهترین در رده خود است، بار دیگر برتری خود را نسبت به دیگران نشان و جان یک نفر را نجات داد.

«گیل سالسدو» ، دانشجوی 18 ساله دانشگاه ، در راه رفتن به دانشگاه با اتومبیل جیپ خود با یک توده یخ برخورد کرد. سپس سالسدو کنترل خودرو را از دست داد و با خودرو به سمت رودخانه منحرف شد. در تصادف خسارت زیادی به وسیله نقلیه سالسدو وارد شد و خودش نیز در خودرو گیر افتاد.

جریان رودخانه مانع از باز شدن درب سمت راننده شد و بالا آمدن سطح آب نیز راننده را در وضعیت دشواری قرار داده بود. در این مرحله ، سالسدو که به یاد نمی آورد تلفنش کجاست ، گفت: «سلام سیری ، با شماره 911 تماس بگیر» سالسدو با این کار شاید مهمترین تماس زندگی خود را انجام دهد. پس از این حادثه ، تیم های پزشکی و آتش نشانان پس تلاش فراوان برای رسیدن به صحنه سالسدو گیر افتاده در داخل اتومبیل را نجات دادند.

سیری (به انگلیسی: Siri) یک دستیار شخصی هوشمند و راهنمای دانا است که به عنوان یک نرم‌افزار کاربردی برای آی‌اواس اپل کار می‌کند. این نرم‌افزار کاربردی از رابط کاربری به زبان طبیعی برای پاسخ دادن به سوالات و ایجاد توصیه‌های کاربر استفاده می‌کند. انجام این کارها به وسیله ارسال درخواست‌ها به یک مجموعه از خدمات وب صورت می‌گیرد.

دستیار دیجیتالی اپل پس از ارائه خدمات به کاربران و نجات جان آنها ، اکنون به اپل واچ می آید. با مشاهده قابلیت های دستیار دیجیتال ، مدیران شروع به برنامه ریزی کردند تا گام های جدیدی برای آسان تر کردن زندگی افراد بردارند. در موقعیت هایی مانند تصادف سالسدو ، دستیار دیجیتالی واقعاً می تواند توانایی های خود را نشان دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045943

وب گردی

وب گردی