پوستر بیست‌وچهارمین دوره مسابقات نادکاپ شریف رونمایی شد

بیست‌وچهارمین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی با هدف ایجاد بروز فرصت و خلاقیت در دانش‌آموزان با محوریت علوم نوین در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به‌کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست‌وچهارمین دوره مسابقات نادکاپ شریف با حضور بیش از سه هزار دانش آموز از صد شهر کشور، روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در بیش از ۵۰ رشته متنوع برگزار می‌شود.

نادکاپ شریف، رویدادی علمی و تفریحی است که دانش‌آموزان می‌توانند طی مسابقه به تمرین خوداتکایی و اعتماد‌به‌نفس پرداخته و از یادگیری بازی‌محور لذت ببرند.

رویکرد اساسی این فستیوال در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM و PBL (یادگیری پروژه‌محور) و با هدف ایجاد بروز فرصت خلاقیت و کار گروهی در دانش آموزان طراحی و اجرا شده است.

از بخش‌های مختلف این مسابقه می‌توان به هوافضا، رباتیک، نانو، زیست‌فناوری، آینده‌پژوهی، طراحی سه‌بعدی، کمیکار و... اشاره کرد.

پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد‌به‌نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی دانش‌آموزان با تأکید بر نیازسنجی و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی و تجربه کار گروهی شیرین از دیگر اهداف این مسابقه است.

این دوره از مسابقات که با شعار «آینده‌تو بساز» از صبح پنجشنبه ۱۵ اسفند سال جاری در دانشگاه شریف آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۱۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی nadcup.sharif.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 66197290-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045988

وب گردی

وب گردی