گره گشایی چالش‌ها با برنامه ریزی و تلاش جهادی میسر می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه باید به دنبال تحول و استانداردسازی دانشگاه در تمامی عرصه ها بود، گفت: گره گشایی چالش ها با برنامه ریزی و تلاش جهادی میسر خواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بوشهر، اسماعیل عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی این استان ضمن قدردانی از همکاری واحدها و مراکز دانشگاهی استان با حسابرسان سازمان مرکزی خواستار همکاری همه جانبه با این گروه شد و اذعان کرد: باید بدون در نظر گرفتن این مسئله که چالش های به وجود آمده مربوط به چه زمانی است، ضمن ارائه مستندات و توضیحات کامل، به دنبال رفع کاستی ها در کوتاه ترین وقت و بهترین شکل ممکن بود.

عبدالهی با بیان اینکه تجربه به خوبی نشان داده است که مسائل با برنامه ریزی و تلاش جهادی، قابل حل و گره گشایی هستند، تشریح کرد: اگر به دنبال تحول و استانداردسازی دانشگاه در تمامی عرصه ها هستیم، باید ساختاری علمی و منسجم در تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی استان حکمفرما شود.

وی افزود: مباحثی چون چابک سازی، کیفیت گرایی، مسئله محوری و رفع چالش های اجتماعی که در مأموریت و رسالت جدید دانشگاه به آن توجه ویژه شده است، از طریق همین ساختار قدرتمند و سیستم کارآمد ایجاد خواهد شد.

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری اولین دوره داوری و میانجیگری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: ظرفیت های متعددی نظیر راه اندازی آزمایشگاه های همکار استاندارد، دوره های تخصصی و توانمندسازی کوتاه مدت و بلند مدت، خدمات علمی و مشاوره ای و بسیاری دیگر در واحدها و مراکز دانشگاهی استان وجود دارد که باید فعال شوند تا از یک سو دانشگاه دیده و پذیرفته شود و از سوی دیگر ضمن رفع کاستی و چالش ها در استان، اقتصاد پایدار دانشگاه را رقم زنند.

وی ضمن تمجید از تلاش مدیران واحد خورموج ( دشتی) در راه اندازی مدرسه کسب و کار و خلاقیت، عنوان کرد: راه‌اندازی مدرسه کسب و کار و خلاقیت اقدامی تحسین برانگیز و تأثیرگذار است.

عبدالهی با بیان اینکه باید در فراخوان جذب سال 98، نیاز استان، با نگاه دقیق و بر اساس نیازسنجی و رشته های جذاب اعلام شود، تصریح کرد: در این راه باید به مزیت های استانی نگاه ویژه کرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه آبرو و حیثیت علمی دانشگاه به اعتبار حوزه آموزش و پژوهش بستگی دارد، خاطرنشان کرد: دانشگاهیان قوه عاقله کشور هستند و باید در نقش اساسی خود که تعمیق عقلانیت و حکمت های عقلانی است، استوار گام بردارند.

وی در پایان از مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه که دفاتر خود را در واحدهای دشتی، خارگ و دشتستان ایجاد و مستقر کردند، تقدیر کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1046039

وب گردی

وب گردی